Bil til høj mand 2m. ?
Fra : Jan Gøtze

Dato : 16-03-06 19:08

Hej alle

Jeg er mand 2m høj. har nu en Opel Agila med god plads, men da det
snart er tid for skift, overvejer vi Getz / Yaris /Citroen C1

Vi har også tænk på Belingo eller Partner men er mere til små
øknomiske biler, helst disel.

Har nogen erfaring med oventnævnte?
På forhånd tek

---
Med venlig hilsen
Jan Gøtze
2630 Taastrup
stumpen@(NOSPAM)comxnet.dk
NB:ved mail fjern (NOSPAM) fra min adr.
---

Fra : Thomas J.

Dato : 16-03-06 20:49

Den Thu, 16 Mar 2006 19:07:45 +0100 sendte Jan Gøtze
<stumpen@comxnet.dk> følgende røgsignaler:

>Hej alle
>
>Jeg er mand 2m høj. har nu en Opel Agila med god plads, men da det
>snart er tid for skift, overvejer vi Getz / Yaris /Citroen C1

Getz'en er nok lige i underkanten, hvis du er 2 m høj, og jeg tror
sandt for dyden ikke at der er oceaner af plads i de to andre.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : JCE

Dato : 16-03-06 22:17

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote in message news:6jfj129e19tudru5cmaaletit8elkn7af7@4ax.com...
> Den Thu, 16 Mar 2006 19:07:45 +0100 sendte Jan Gøtze
> <stumpen@comxnet.dk> følgende røgsignaler:

Hvad med en VW GolfPlus.. der er højt til loftet, og deres Diesel udgaver
1,9T og 2.0T kører suverænt!!!!! og den kan fås både på gule og hvide
plader...

Fra : Ole Thomsen

Dato : 17-03-06 11:55

Jan Gøtze wrote:

> Jeg er mand 2m høj. har nu en Opel Agila med god plads, men da det
> snart er tid for skift, overvejer vi Getz / Yaris /Citroen C1

Er 2m og sidder fint i Yaris.

Men der er ikke voldsomt meget plads bag ved mig

Ole Thomsen

Fra : Anders Majland

Dato : 17-03-06 14:19

> Jeg er mand 2m høj. har nu en Opel Agila med god plads, men da det
> snart er tid for skift, overvejer vi Getz / Yaris /Citroen C1

Det afhænger meget af hvor du kan bukkes sammen - altså længe på ben i
forhold til overkrop.

Så brug weekenden på at kravle ind i de biler du umiddelbart kan lide
Jeg er kun godt 1,9 og har fin plads i en fabia - men benene skal ikke være
meget længere end mine for at det bliver knebent. Til gengæld har vores
højdejusterbart sæde så på den led er der rigeligt med plads.

*/A

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-03-06 03:19

Jan Gøtze wrote:

> [...]
> snart er tid for skift, overvejer vi Getz / Yaris /Citroen C1
>
> Vi har også tænk på Belingo eller Partner men er mere til små

En mand med din højde vil altid blive glad for et indstilbart rat.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Gina Gøtze

Dato : 27-03-06 22:11

Hej Alle

Tak for hjælpen, jeg må ud og prøve biler

MVH. Jan Gøtze <stumpen(NOSPAM)@comxnet.dk>