her gik jeg og drømte ;(
Fra : jk

Dato : 15-03-06 22:51

jeg var begyndt og drømme lidt om, at skifte min gamle (gulplade) Hyndai
Santa Fe ud med den nye model på hvide plader men ak ! jeg har lige set
prisen idag ! - det er simpelthen for meget det her ! kr. 500.000,00 for den
"billigste" hvad fanden tænker de på !!!!

@$£$@£?40+34 !!!

/JK

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-06 22:59

> [...]
> prisen idag ! - det er simpelthen for meget det her ! kr. 500.000,00 for
> den "billigste" hvad fanden tænker de på !!!!

det er jo ikke deres skyld, det er staten... :o/

Mvh
Morten

Fra : Kent Nielsen

Dato : 16-03-06 19:54

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> det er jo ikke deres skyld, det er staten... :o/

Det er saaamfundets skyld.....

Kent Nielsenb