Mødetid og sted til Biler i Bella.
Fra : Henrik B.

Dato : 15-03-06 01:31

1. Hvor mødes vi - på vej mod Bella? Evt. rasteplads (med mulighed for vådt
og tørt) inden Bellacentret?

2. Tidspunkt?

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-03-06 05:20

Henrik B. wrote:
> 1. Hvor mødes vi - på vej mod Bella? Evt. rasteplads (med mulighed
> for vådt og tørt) inden Bellacentret?
>
> 2. Tidspunkt?

Tja. Jeg bliver desværre nød til at melde pas - denne gang.

Skal til Sverige i aften og kommer ikke til Danmark før sent lørsdag...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-03-06 05:30

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>1. Hvor mødes vi - på vej mod Bella? Evt. rasteplads (med mulighed for vådt
>og tørt) inden Bellacentret?

>2. Tidspunkt?

Er det ikke nemmest at udse os McDonald i Solrød igen - ved 10 tiden
formiddag. Eller DTC Køge/Ølby

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-03-06 07:59

> Er det ikke nemmest at udse os McDonald i Solrød igen - ved 10 tiden
> formiddag. Eller DTC Køge/Ølby.

På Mac Donald's kan man i hvert fald få en kop kaffe - inden vi kører
videre - og der er plads til alle.

Skal vi ikke bare vedtage, at der er der, vi mødes..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 15-03-06 19:58

> På Mac Donald's kan man i hvert fald få en kop kaffe - inden vi kører
> videre - og der er plads til alle.
>
> Skal vi ikke bare vedtage, at der er der, vi mødes..?

Dét er lov! Kl. 10.00...

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-03-06 22:37

> Dét er lov! Kl. 10.00...

Enig! Måske Jan kan tilføje det på sit website (dkfritidbil.dk)?

--
Mvh/TK
http://www.tkrath.dk/forum/dfb/performance-vectra.wav

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-03-06 22:44

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Enig! Måske Jan kan tilføje det på sit website (dkfritidbil.dk)?

Done!

Fra : Thomas Krath

Dato : 16-03-06 18:08

> Done!

Flot :) Så er det spændende at se hvor mange og hvem der kommer!

Fra : Peter Weis

Dato : 16-03-06 21:02

jan@stevns.net wrote:

> Er det ikke nemmest at udse os McDonald i Solrød igen - ved 10 tiden
> formiddag. Eller DTC Køge/Ølby

Er der valgt dag?

mvh
Peter

PS. Undskyld hvis mit spørgsmål er lidt "uinformeret", men jeg har været
væk fra computeren i nogle dage.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-03-06 21:17

Peter Weis skriver:

> Er der valgt dag?

Søndag...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Peter Weis

Dato : 16-03-06 21:31

Peter Weis wrote:

> Er der valgt dag?
>
> PS. Undskyld hvis mit spørgsmål er lidt "uinformeret", men jeg har været
> væk fra computeren i nogle dage.

OK ... så har jeg bladret mig igennem og fundet ud af at det er søndag.
Jeg håber at kunne komme, men et lille byggeprojekt har udviklet sig, så
jeg er ikke helt sikker endnu.

mvh
Peter