vibrationer eller støj
Fra : kb

Dato : 14-03-06 21:42

Hej

Jeg har en gammel mazda 626 fra 88. Da jeg her til aften kørte hjem,
begyndte bilen at støje. Dvs mest i de laveste gear. Det er nærmest
en slags raslen. Hvis jeg lader den stå i tomgang kan det godt høres
lidt med motoren. Men gasser jeg op, kan det høres i kabine også.

Jeg tænker det kan være noget motorophæng, men er ikke særlig
bilkyndig.

Nogen der har et forslag?

mvh

klaus

Fra : Teddy

Dato : 14-03-06 23:38

[...]

Det er vel et af de forskellige varmeskjold på udstødningen som er gået løs.