De nye køreskolebilleder
Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-03-06 09:35

Har lige modtaget en eksemplar af billede fra den nye forbedrede
køreprøve:

...du kommer kørende af vejen - hvad gør du?

1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten
4 - Jeg giver signal med horn og lygter

http://www.hotter.dk/stem_profil.phtml?hotter_id=59034

Go' dag

** Lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-03-06 09:51

Lars Knudsen skrev:

> ..du kommer kørende af vejen - hvad gør du?
>
> 1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
> 2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten
> 4 - Jeg giver signal med horn og lygter

5 - Jeg er særlig opmærksom på blotter...øhe...blafferens tilstand
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-06 10:05

> 5 - Jeg er særlig opmærksom på blotter...øhe...blafferens tilstand
> --
!+5 = 3, hun fryser jo det lille pus, IND i varme med hende ;).

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 14-03-06 10:10

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
> 2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten

All of the above

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-03-06 11:15

Lars Knudsen skriver:

> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten

Klart mand, hvis det billede er taget inde fra bilen, skal jeg vidst
overveje om ikke jeg skal ud på vejen igen.

Til gengæld har jeg varmen i bilen og tager naturligvis den stakkels
blaffer med - hun må da fryse det lille pus....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kim Persson

Dato : 14-03-06 15:06

> 1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
> 2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten
> [...]
Det er pissekoldt.
Jeg vælger at vise min adresse mod ruden, og kører videre....
skulle jo nødig lukke varmen ud!!!

//Kim

Fra : Broegger

Dato : 14-03-06 19:29

> [...]

> 1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
> 2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten

5 - Kører galt!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Thomas J.

Dato : 15-03-06 10:28

Den 14 Mar 2006 18:28:45 GMT sendte Broegger
<thomas@removethisbroeggerklanen.dk> følgende røgsignaler:

>Lars Knudsen <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev

>5 - Kører galt!

6 - Kører forbi, men giver lige en thumbs up som tak for anerkendelsen
af mit valg af køretøj...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-03-06 10:41

On Wed, 15 Mar 2006 10:28:28 +0100, Thomas J.
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>>> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten

>6 - Kører forbi, men giver lige en thumbs up som tak for anerkendelsen

Hvis du mener at jeg ser for meget "Anna Pihl", så mener jeg, at du
ser for mange reklamer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-03-06 21:15

> [...]
>
> 1 - Jeg er særlig opmærksom på vejens tilstand
> 2 - Jeg er særlig opmærksom på vejens forløb
> 3 - Jeg bremser for blafferen i vejkanten

Nej
Nej
Ja
Nej