Cockpitbord til Bavaria 32
Fra : Peder

Dato : 30-05-06 15:42

Hej!

Jeg har neop købt en brugt Bavaria 32 fra 2005 og mangle et cockpit
bord.
Floor's version til 4.600,- kr forekommer mig noget dyr.
Er der nogen i gruppen der har en god løsning på dette?

Mvh
Peter

Fra : Flemming

Dato : 30-05-06 20:31

Eller købe et komplet bord hos Hjertmans til S.kr. 2490 + forsendelsen.
Se kataloget side 69. http://www.hjertmans.se/
/Flemming