Rense vandtank, hvordan
Fra : Niels & Astrid

Dato : 28-05-06 21:37

Hej gruppe Nok engang en novice udi uvisheden, Jeg har pillet låget af
vandreservoiret i båden og det er blot det rum der er omkranset af skroget
og dørken hvor låget er skruet på. Ingen særlig beholder, men alger og et
slimet lag. Vandet er forbavsende klart efter en vinter på land, men
rengøres skal der. Med hvad og hvordan ? for vi skal vel kunne drikke vandet
efter rengøringen. Med de forudsætninger bliver jeg noget i tvivl om hvordan
for de kendte midler indeholder vel sæber der kan ødelægge vandkvaliteten i
et godt stykke tid fremover ?. jeg gennemså tråden men fandt ikke noget . Er
der nogle der har en god ide ? mvh Niels F.

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Niels & Astrid

Dato : 06-06-06 23:02

"Niels & Astrid" <NielsAstrid@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> NatriumPerborat / til 1 liter 60 grader varmt vand. Tanken blev fysisk
> vasket med skuresvamp og opløsningen. Det anbefales kraftigt at bruge
ps. det funker

Fra : Niels & Astrid

Dato : 06-06-06 23:02