Custom spørgsmål
Fra : ankerlund

Dato : 15-06-01 16:58

hej er der nogen der kan rådgive mig lidt ang mc køb hvad er bedst Honda
vt 600 Shadov, Suzuki 750 Intruder, hvorfor er Suzuki Maurader
ikke så dyr fra ny??? er det en billigere model en intruder hilsen Michael

Fra : DJ

Dato : 15-06-01 17:53

Maurauder er med kædetræk, Intruder er med kardan. Ellers kender jeg ikke
til forskellene.
Hvis du vil have costum, har du så også kigget på Yamahas Virago og Drag
Star?
M.v.h. Dorte
XV250, Virago

Fra : valhalla

Dato : 15-06-01 19:58

Jeg ville snuppe en intruder de holder også prisen meget godt de er over
alt,efter min mening en flot cykel.
har ikke hørt noget dårligt om den,og en anden ting der er bare for mange
viragoer,

God jagt HR NORTON
ankerlund <ankerlund@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gdbi0$a3b$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-06-01 20:25

valhalla <valhalla@mail.dk> skrev i en
> [...]
> alt,efter min mening en flot cykel.
> har ikke hørt noget dårligt om den,og en anden ting der er bare for mange

Nemlig !!, hvis du vil have noget der ikke kører så mange af så køb en Moto
Guzzi Nevada 750 Club

men ellers ar det jo lige meget hvad man kører på, men hvis det skal være
costum /chopper så køb for guds skyld en med kardan eller bælte træk,
du bliver hurtigt træt af kæde fedt på din bag fælg, jeg har det fra en
kollega der kører Marauder, han er meget glad for cyklen, men den har
liiiiige det minus at den har kæde træk :-/,
og hvis man godt kan lide at den er pæn ( bagfælgen) er man nok tilbøjelig
til ikke at smøre sin kæde så tit som man egentligt burde

--
Hilsen
Dennis Pedersen