vild cykel til junior
Fra : Rune \(RR\)

Dato : 15-06-01 12:58

Synes lige jeg vil dele et lille link med jer, som har en junior
derhjemme som kigger med store øjne når famand tager afsted

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxl.filereader?152600928+DA/products/U1007382335/
_17172296

MVH Rune

Fra : Niels S.

Dato : 15-06-01 12:58

Rune (RR) skrev

> Synes lige jeg vil dele et lille link med jer, som har en junior
> derhjemme som kigger med store øjne når famand tager afsted

Den er da for fed

Nogen der ved hvad sådan en kan købes for normalt? På siden står der set til
1995,- meeeen er det nu til at stole på!

--
Niels S.
VFR800FI (og en juniorinde der skal døbes om 14 dage = perfekt gave

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-06-01 14:30

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> [...]
til
> 1995,- meeeen er det nu til at stole på!

En af mine fætres børn har fået noget lignende - desværre var der 4 hjul på
den, og den kostede lidt over 4K, så jeg tror nu nok, at de 2 K som står på
den side er meget gode som den vejledende udsalgspris.

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup