På forhånd undskyld!
Fra : Lars

Dato : 27-05-06 16:55

ADVARSEL: Det følgende indlæg er langt under bæltestedet (men IKKE
off-topic!):

Se venligst dk.binaer for illustration eller se i LIDL's reklame for den
kommende uge, side 12 - et smækkert campingtoilet til en moderat pris.

Se jeg har jo længe ønsket mig et campinglokum til båden.

Nu har LIDL så tilbud på ét, og man behøver sku ikke engang selv at være
trængende for at få glæde af det, der følger noget færdiglavet med lige klar
til at kyle i tønden.

Lurer bare på:

1) Gælder de 3 års garanti også de omtalte 120 ml fækalier?
2) Når der står 120 ML, så er det vel noget tyndt noget?
3) Er jeg mon spidsmåset nok til at hælde mine egne fækalier (på en hård
dag!) ned i den drejelige tud som vist på det lille billede.

Tror sku, jeg finder det rette aftrædelsessted inde i land som jeg plejer!

Ærbødigst,

L. Hansen

PS: undskyld!

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 27-05-06 17:14

<grine> Ja, så kan man jo tillade sig at påstå, at det er noget lort det de
sælger i LITL ...

Bjarke

Fra : Torben Bach

Dato : 28-05-06 17:03

> [...]
> dag!) ned i den drejelige tud som vist på det lille billede.
>
> Tror sku, jeg finder det rette aftrædelsessted inde i land som jeg plejer!

Lidt sjov skal der være plads til - og den danske sprog er jo svær en gang
imellem.

Tilbuddet ser i øvrigt ud til at være rimeligt godt, så hvis du fravælger
Lidl´s fækalier og fylder toilettet med egne affaldsstoffer tilsat lidt
bakteriedræbende og lidt lugtfjerner, vil du helt sikkert blive godt
tilfreds med at kunne aflevere "stort" på anden vis end på land, som du
plejer.

Mvh
Torben