Vejret, Fyncup :-(
Fra : ThomasT

Dato : 20-05-06 10:18

Hej NG,

Som vejret ser ud nu, ser det godt nok sørgeligt ud til en gang Fyncup sidst
i næste uge!!!

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/fyn.htm

Vi sejler derover Torsdag, så må vi se fredag morgen, om vi bare skal blive
i havn og hygge. Jeg tager i hverfald cockpitteltet med!!

Er der nogen herfra gruppen der skal med?

ThomasT

Fra : HHH

Dato : 20-05-06 19:27

Hva' nu.

9 m/s fra vest er da helt i orden, så på med sydvesten og afsted.
Go. vind

HHH

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 20-05-06 22:41

Jeg tror ikke man skal bekymre sig før om et par dage. Vejrudsigterne
svinger en del i øjeblikket.

Jeg skulle være med, men som i kan se solgte jeg båden i torsdag, så jeg
dukker ikke op. Har meddelt gasterne dette. Skulle måske lige mail'e
løbsledelsen, så ikke de spilder tid på at indplacere mig i et løb.

Ærgerligt. Jeg havde glædet mig. Alt vejr, bortset fra vindstille, er jo
godt sejlvejr.

Bjarke