Force motor
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 16:55

Hejsa,

Er der nogen her der har erfaringer med en motor der hedder Force?

Vh. Per

Fra : Per Krabbe

Dato : 17-05-06 18:44

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa, Er der nogen her der har erfaringer med en motor der hedder Force?

Hvis du spørger i USA så kalder de den også - Fuc..(biip) O ld R ebuild C
hrysler E ngine og det er ikke særlig pænt. Chrysler var ikke ligefrem det
bedste mærke i påhængsmotorer.

Jeg har selv haft en 120 hp Force - det var ikke godt....
ormdrejningsbegrænseren gik og et eller andet oss. Jeg har talt med en der
havde en 90 hk - det var endnu værre.

Force er en billig motor - i nogen måske endog mange tilfælde er den ok - i
andre ikke så god.

Jeg kigger selv efter båd i USA pt og undgår 112% alle både med en Force.

mvh
Per

Fra : varly jespersen

Dato : 17-05-06 22:05

Hej, jeg kan kun give Per ret, køb alt andet end Force med undtagelse af
nogle af de nye Kinesiske motorer dem kender man jo ikke rigtig endnu, men
de kan købes billigt, nogle påstår enda at det faktisk er Yamaha motorer?
m.v.h. varly

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 22:11

"May the Force be with you!"

Fra : ena

Dato : 18-05-06 19:05

"Per" <perpunktumladingsnabelaemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen her der har erfaringer med en motor der hedder Force?
>
> Vh. Per
Force købte Chrysler som producerede påhængsmotorer i 60èrne - og vidreførte
produktionen - det er forældede konstruktioner af tvivlsom kvalitet

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 19:31

Hejsa,

Jeg takker for jeres åbne svar

Tror jeg holder nallerne for mig selv hvad Force angår...

Venlige hilsner

Per, Middelfart