Hvad må jeg give for en "fabriksny" kalech~
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 16:23

Hej!

Jeg har tilbud om at købe en ny kaleche til en Saga 20. Prisen er ca. kr.
7800 + fragt.

Jeg kender ikke til andre leverandører der har "standard-kalecher" til en
Saga 20, så jeg kan ikke rigtig vurdere om det er fair nok.

Jeg kunne vel importere fra Norge og Sverige, men spørgsmålet er om det er
besværet værd, og om jeg er for sent ude?

mvh/Carsten

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-04-06 16:43

"Carsten Kring" <cckring_snabela_it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kunne vel importere fra Norge og Sverige, men spørgsmålet er om det er
> besværet værd, og om jeg er for sent ude?

Hej

Prøv at spørge i "Sagaklubben", der er et forum:

http://groups.msn.com/saga27/general.msnw

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-04-06 08:08

> [...]
>
> Jeg kunne vel importere fra Norge og Sverige, men spørgsmålet er om det er
> besværet værd, og om jeg er for sent ude?

Jeg fandt lige prisen på en original, måske kan du bruge den,der er også
andre reservedele på listen:

http://www.sagaboats.no/deler/saga20.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 15:58

Tak - det var nyttigt.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-04-06 13:26

> [...]

> Jeg kender ikke til andre leverandører der har "standard-kalecher" til en
> Saga 20, så jeg kan ikke rigtig vurdere om det er fair nok.

Så er det jo meget nemt, hvad du må give

Hvis du ikke ligefrem vælter dig i tilbud, så må du af med det, der bliver
forlangt.

> Jeg kunne vel importere fra Norge og Sverige, men spørgsmålet er om det er
> besværet værd, og om jeg er for sent ude?

Norge er ikke EU, så det er helt sikkert ikke besværet værd.

Claus

Fra : elsmic

Dato : 13-04-06 19:20

Jeg fik syet min i Polen for 2800 kr. Den passer perfekt. Forudsætter man
har den gamle. Lavet af de bedste materialer.

Brgds MIM

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-06 07:30

Spændende - kan du afsløre lidt mere om, hvordan det foregik?

Var du selv dernede med den gamle, eller kunne du bare sende den derned med
post?

Kan du give firmanavn / website?

Fra : elsmic

Dato : 20-04-06 22:13

Hej NG

Firmaet hedder Apollo Sails og ligger i Gdansk. Du er velkommen til at ringe
til mig på 23202045 for yderligere info.

Mvh Michael