Bådudstyr i Tyskland - Hvor?
Fra : Rasmus Riis

Dato : 03-04-06 19:32

Hej

Jeg har hørt om flere der har købt "den gode" bundmaling i Tyskland til en
fornuftigt pris. Er der nogen der kender nogle adresser på
bådudstyrsbutikker i Tyskland (omkring grænseområdet) med et fornuftigt
udvalg?

På forhånd tak
Rasmus Riis

Fra : sailor99

Dato : 03-04-06 22:46

Prøv her:
www.fys.de

Mvh
Georg

Fra : Tenna

Dato : 04-04-06 11:19

Rasmus Riis skrev:

> [...]
> fornuftigt pris. Er der nogen der kender nogle adresser på
> bådudstyrsbutikker i Tyskland (omkring grænseområdet) med et fornuftigt

I Flensborg - rundt om havnen - ca. 1 km. mod Egernførde, bag den
store tømmerhandel.
De har middagslukning og kun betaling med EUR

Jørgen

Fra : Ole Lüchau

Dato : 04-04-06 15:44

> [...]
> fornuftigt pris. Er der nogen der kender nogle adresser på
> bådudstyrsbutikker i Tyskland (omkring grænseområdet) med et fornuftigt

Du kan prøve dem her.Har handlet med dem nogle gange
og har været tilfreds.
https://www.svb.de/

Hilsen
Ole.