Udstødning til oliefyr
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 22:20

Er der nogen der ved hvor man får fat i rustfri udstødningsslanger/flexrør
til oliefyr i både?

Jeg er helt klar over at oliefyrproducenterne og dermed også
udstyrsforhandlerne har dem, men desværre til horrible priser.

I "gamle dage" købte vi slangerne hos HC-Puck i Århus, men efter Saniståls
overtagelse af firmaet er produktet udgået.

Hilsen Olau

Fra : jorgenmortensen1@hot~

Dato : 22-03-06 22:46

Olau (a) skrev:

> [...]
>
> I "gamle dage" købte vi slangerne hos HC-Puck i Århus, men efter Saniståls
> overtagelse af firmaet er produktet udgået.

Har du prøvet biltema...de har flex slange så man selv kan fremstille
udstødning,jeg mener at det er rustfri

Fra : jorgenmortensen1@hot~

Dato : 22-03-06 22:47

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-06 10:25

>Har du prøvet biltema...de har flex slange så man selv kan fremstille
>udstødning,jeg mener at det er rustfri

Hej Jørgen

Biltemas slanger ser ud til at være rigtig godt egnede, tak for tippet.

Hilsen Olau

PS: pas på med at opgive din helt korrekte email adresse, du drukner i
spammail.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-03-06 16:55

Prøv at spørge ved Dunlop Hiflex, de har alt i slange.
bl.a. bådudstødningsslange. men jeg synes også jeg har set nogle rustfrie
flex slanger i deres katalog.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 10:33

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNFJERNvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at spørge ved Dunlop Hiflex, de har alt i slange.
> bl.a. bådudstødningsslange. men jeg synes også jeg har set nogle rustfrie
> flex slanger i deres katalog.

Også tak for dit svar. -Jeg havde glemt Hiflex.
Hilsen Olau