Denne uge: Komma's Havnelods 2005-2007 i N~
Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 13-03-06 17:34

Er der virkelig så mange penge at tjene på at sælge bøger?
De etablerede maritime butikker tager 399,00 kr. for den samme bog!

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 13-03-06 19:26

"Preben Kohl Lauritzen" <kohl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig så mange penge at tjene på at sælge bøger?
> De etablerede maritime butikker tager 399,00 kr. for den samme bog!

Imponerende!

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 13-03-06 20:42

Ja, næsten. Du kan som hovedregel regne med at indkøbsprisen i boghandlere
(og bådudstyrsforretninger) er ca. halvdelen af det der står på pris
skiltet.

Bjarke

Fra : Egon Stich

Dato : 14-03-06 16:50

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@grevestrand.de(nej, det skal selvfølgelig
være med K da jeg er dansker)> skrev i en meddelelse
> Ja, næsten. Du kan som hovedregel regne med at indkøbsprisen i boghandlere
> (og bådudstyrsforretninger) er ca. halvdelen af det der står på pris
> skiltet.
>
> Bjarke

men de blev for hurtigt udsolgt

egon

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-03-06 17:22

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse
> men de blev for hurtigt udsolgt

I min netto står der stadig en hel stak af dem, det ser ud til at der kun er
blevet solgt 2. Men nu er det selvfølgelig også midt i københavn.

Fra : Egon Stich

Dato : 14-03-06 17:43

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> blevet solgt 2. Men nu er det selvfølgelig også midt i københavn.

Har sendt knægten, som bor i kbhvn. afsted.
Så det lykkes måske

MVH
Egon

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 14-03-06 20:32

Netto i greve strand har mindst 10 endnu ....

Bjarke

Fra : Lars

Dato : 15-03-06 14:15

Der er også nogle stykker her i Odense endnu, hvis nogen mangler...
Lars

Fra : Bent Pedersen

Dato : 14-03-06 22:29

Netto i Smørum har også en stak endnu...

Fra : Egon Stich

Dato : 15-03-06 11:28

"Bent Pedersen" <bentp@email.dk> skrev i en meddelelse
> Netto i Smørum har også en stak endnu...
>
> "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse

Og det lykkedes

MVH
Egon

Fra : Lars Kristensen

Dato : 15-03-06 09:57

Egon Stich wrote:

> Har sendt knægten, som bor i kbhvn. afsted.
> Så det lykkes måske

Rokilde(Holbækvej) havde da også en 5-10 stykker stående på hylden igår
da jeg lagde vejen forbi.

- Lars

Fra : Tenna

Dato : 14-03-06 16:59

Bjarke Christensen (nej, det skal selvfølgelig være med K da jeg er
dansker) skrev:

> Ja, næsten. Du kan som hovedregel regne med at indkøbsprisen i boghandlere
> (og bådudstyrsforretninger) er ca. halvdelen af det der står på pris
> [...]
Man finder i øvrigt masser af materialer og plejemidler i
campingsudstyrsforretninger til ca. halv pris i forhold til
bådudstyrsforretning.
Embalagen ser måske lidt anderledes ud, men indhildet er præsis det
samme.
Jørgen