Har lige regnet ud.....
Fra : SB

Dato : 16-03-06 17:16

At hvis temperaturen fortsætter med at falde som den gør fra lørdag til
tirsdag, iflg DMI. vil der ca. være minus 18 grader den 30/3
Så tror ikke bakken bliver aktuel for mit vedkommende i år
Vil ha' forår nu

Søren

Fra : Hekto

Dato : 16-03-06 17:32

SB formulated the question :
> At hvis temperaturen fortsætter med at falde som den gør fra lørdag til
> tirsdag, iflg DMI. vil der ca. være minus 18 grader den 30/3

Så tar' vi da bare ud og åbner den næste år ... eller et andet år!
Det er da ikke Bakkens åbningstidspunkt der skal styre mit liv!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Carsten Jensen

Dato : 16-03-06 18:14

Jeg har regnet videre på den. Til min sommerferie vil der være -78 . det
bliver nok ferie i bil i år......

Fra : Ulvir

Dato : 16-03-06 23:49

Carsten Jensen wrote:
> Jeg har regnet videre på den. Til min sommerferie vil der være -78 .
> det bliver nok ferie i bil i år......

Jeg bliver herhjemme og holder skiferie..

Fra : Schlæger

Dato : 17-03-06 18:42

Carsten Jensen wrote:

> Jeg har regnet videre på den. Til min sommerferie vil der være -78

Jeg vil ud og kigge efter varme til håndtagene..... :o/

Mch Schlæger

Fra : J. Jørgensen

Dato : 17-03-06 20:35

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har regnet videre på den. Til min sommerferie vil der være -78 . det
> bliver nok ferie i bil i år......
>

> "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Hvis vejret holder - så får vi hvid Jul i år!

Jørgen

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-06 09:40

J. Jørgensen wrote:

> Hej
> Hvis vejret holder - så får vi hvid Jul i år!

Hæ - mon der bliver mange julemænd til bakkeåbning i år? Hæ - jeg fik
lige billeder af et MC træf med dans om juletræ und das ganze molevitten
i hovedet.. nu har du dem også..

--
vh
Torben