hvornår åbnes færgekroen Hvalpsund?
Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 15-03-06 22:24

Jeg har planer om at køre med i år, hvis altså cyklen bliver køreklar inden.
Men hvornår er det nu liige det er. Det plejer vist at være en helligdag ?

Mvh
Simon Rasch
Svingelbjerg

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 20-03-06 20:36

"Simon Rasch 9640" <simon.rasch_NEJ_TIL_SPAM@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:441885ef$0$112$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har planer om at køre med i år, hvis altså cyklen bliver køreklar
> inden.
> Men hvornår er det nu liige det er. Det plejer vist at være en helligdag ?

Færgekroen har nu åbent hele året rundt, men du tænker sikkert på
Færgekiosken

Den åbner i påsken, og turen bliver kørt Skærtorsdag som i år er den 13.
april. Se http://www.farsoe-mc.dk/ for detaljer.

M.v.h.
Olav

(som godt nok er derovre fra, men som heller ikke kommer med i år)

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 20-03-06 22:16

> Færgekroen har nu åbent hele året rundt, men du tænker sikkert på
> Færgekiosken

ja

> Den åbner i påsken, og turen bliver kørt Skærtorsdag som i år er den 13.
> april. Se http://www.farsoe-mc.dk/ for detaljer.

ok, tak !

Så må vi bare håbe den blive køreklar. Jeg skal først i gang med
vinterklargøringen på mandag. Den skal have nye lejer i motor, olie i
forgaffel, nyt kædekit, nyt fordæk....hmm mangler sikkert mere...

Simon Rasch
CBX 550