Udstødning og syn
Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 15-03-06 10:27

Hejsa

Jeg står med en R1 jeg skal have synet om ca 3 uger og i den
forbindelse er jeg jo begyndt at spekulere lidt i retning af hvad jeg
stiller op med min udstødning
Der sidder leovinci på og jeg har selvfølgelig ikke fået originalen
med så medmindre jeg kan fedte for folk herinde til at låne mig en
må jeg jo bare tage chancen til syn, men hvad er jeres erfaringer med
det?

Så derfor er der en her i gruppen der ligger inde med en potte til en
R1 fra 99 er jeg den glade låner. Geografisk er det nok en fordel at
være i nærheden af fyn. God pris gives og afregning finder sted i
ønsket form(Vin,øl, penge....you name it)

Ligeledes må du Morten Dahl gerne lige smide en mail hvis du læser
dette og dit tilbud stadig står ved magt. Du skal selvfølgelig også
nok få en lille "erkentlighed" for besværet

Kasperkk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-03-06 10:48

Kasperkk_nielsen@hotmail.com writes:

> Så derfor er der en her i gruppen der ligger inde med en potte til en
> R1 fra 99 er jeg den glade låner. Geografisk er det nok en fordel at
> være i nærheden af fyn.

Hvis det er en slip-on har jeg en 'street legal' Akrapovic potte der
sikkert passer. Den er godt dæmpet og får det hele til at lyde som
en (velsmurt) symaskine.

Den Akrapovic potte jeg kører med nu er nemlig oprindeligt til en R1, så
chancen for at den passer er god. Men vi kan da lige sammenligne størrelsen
på vores rør (hø-hø)

Jeg skal alligevel til Odense på lørdag, og så kan jeg da nemt smide den
forbi.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 15-03-06 14:22

Hej Mikkel

>Hvis det er en slip-on har jeg en 'street legal' Akrapovic potte der
>sikkert passer. Den er godt dæmpet og får det hele til at lyde som
>en (velsmurt) symaskine.

Det lyder meget fint. Det er bare slipon jeg kører med, men den larmer
en del så det må være en fin løsning

>Den Akrapovic potte jeg kører med nu er nemlig oprindeligt til en R1, så
>chancen for at den passer er god. Men vi kan da lige sammenligne størrelsen
>på vores rør (hø-hø)

Jeg er altid frisk på en littlle battle på rør, men desværre har
jeg ikke adgang til maskinen ligenu da jeg sidder i Irak indtil 3 april

>Jeg skal alligevel til Odense på lørdag, og så kan jeg da nemt smide den
>forbi.

Ja det hele er jo faktisk så perfekt at det er til at græde over. Det
er kanonpænt af dig, men jeg har desværre ikke mulighed for at hente
den og jeg kender heller ikke lige nogen på stående fod der kan i
weekenden

Du planlægger ikke lige en fynstur om 3 uger igen ?

Kaspekk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-03-06 15:43

Kasperkk_nielsen@hotmail.com writes:

> Du planlægger ikke lige en fynstur om 3 uger igen ?

Det ved man ikke. Jeg har da fri første uge i april og hvis vejret ellers
vil opføre sig ordentligt har jeg da en undskyldning for at køre en tur :)

Drop mig en mail hvis du ikke finder andet i mellemtiden. Min mailaddr.
er valid.

Fra : Dr.Enduro

Dato : 15-03-06 17:14

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
>
> Drop mig en mail hvis du ikke finder andet i mellemtiden. Min mailaddr.

Hvis det kunne være en løsning, må du gerne lægge den hos mig i
mellemtiden (bor også i Odense).

--

Hilsen Jan

Fra : Knud Dam

Dato : 15-03-06 19:35

Hej Jan og Mikkel.

Det er sgu dejligt at se interessen i at hjælpe, hvor man kan !

; - )

KD

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-03-06 18:06

skrev den 15 mar 2006 i

> Hejsa
>
> Jeg står med en R1 jeg skal have synet om ca 3 uger og i den
> forbindelse er jeg jo begyndt at spekulere lidt i retning af hvad jeg
> stiller op med min udstødning

-

Hva´mæ å køre "lovligt" ? Hvad er der i vejen med det?
Jo færre der bliver irriteret over larm osv. jo større chancer er der for at
restriktioner overfor MC udskydes.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Ikke morfar endnu, og heller ikke sekterisk

Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 15-03-06 19:54

Hej Dr. Enduro og mikkel

Som Knud Dam skriver er det virkelig fedt at opleve den velvilje og
iver for for at hjælpe. Det betyder ufattelig meget når jeg ikke selv
har de vildeste muligher for at handle når jeg sidder hernede.

Så jeg vil meget gerne benytte mig af jeres fælles tilbud. Det lyder
perfekt. Jeg ved ikke lige helt hvordan med planlægningen af "hjælpe
operationen", men hvis det kan lykkeledes er det virkelig en stor
hjælp.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal udtrykke min taknemmelighed og
foreløbig må i desværre nøjes med et tak

For det ikke skal være løgn har jeg også fået en kammerat til at
lave den der foreløbige ansøgning af afgiften til SKAT. Jeg vidste
ikke det var så nemt, men når man lige får sig sat ind i det er det
faktisk rimelig simpelt.

Så kan man sikkert undre sig over hvorfor alt dette skal gøre lige
nu.......tja det er sikkert et anfald af kedsomhed og tanken om bare at
kunne springe på geden når man kommer til Danmark igen der driver
værket!

Kasper

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-03-06 20:11

Kasperkk_nielsen@hotmail.com wrote:
> [...]
> iver for for at hjælpe. Det betyder ufattelig meget når jeg ikke selv
> har de vildeste muligher for at handle når jeg sidder hernede.

Det er ret unikt for denne gruppe - jeg har lige fået _stor_ hjælp til
at finde en anden MC til min kone, og derefter til at reparere den
indkøbte CB450S.

> [...]
> nu.......tja det er sikkert et anfald af kedsomhed og tanken om bare at
> kunne springe på geden når man kommer til Danmark igen der driver

Ja, den fornammelse kender vi vist alle. Mon ikke lysten fortager sig
når du kommer hjem og ser vejret? I går morges stod termometeret på -10
grader, og vejene støvede af salt..

Spøg til side - det er selvfølgelig overstået "lige om lidt", og senest
d. 30/3 til bakkeåbningen.

Held og lykke med tidsplanen.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 16-03-06 13:32

> [...]
> grader, og vejene støvede af salt..
>
> Spøg til side - det er selvfølgelig overstået "lige om lidt", og senest d.

Måske - jeg spår -5grader, spredte snebyger og en masse saltspredere ....
NOT

Vejret må gerne snart blive bare lidt varmere. Imorges var jeg lige en omvej
på 70km efter _en_ øl på vej til arbejde (Brøckhouse Hillerød, 3l klosterøl
i gaveæske)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-03-06 08:16

> [...]

> perfekt. Jeg ved ikke lige helt hvordan med planlægningen af "hjælpe
> operationen", men hvis det kan lykkeledes er det virkelig en stor

Det er vist arrangeret, så træk bare frag-vesten op om ørerne igen :)

Så håber jeg da bare at den passer...

Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 16-03-06 17:07

>Ja, den fornammelse kender vi vist alle. Mon ikke lysten fortager sig
>når du kommer hjem og ser vejret? I går morges stod termometeret på -10
>grader, og vejene støvede af salt..

Ja hernede er situationen en anden Ca klokken 10 om formiddagen
passerer termometret 30 grader på vej op, så måske en mellemting
ville være at foretrække. Jeg tror danmark bliver koldt for
mig....rigtig koldt

Kasperkk

Fra : Kasperkk_nielsen@hot~

Dato : 16-03-06 17:08