Indbrud.
Fra : Steen Gruby

Dato : 14-03-06 18:59

Hej NG.

Det har i nat været indbrud på Lydmuren i Stenløse.
Tyvenes udbytte er en større mængde HELD og Swift MC beklædning.
Bukser, jakker, handsker og støvler, samt ca. 15 Shoei hjelme i
forskellig størrelse.
Hvis der er nogen der får tilbudt nyt MC tøj eller hjelme som ovenfor
beskrevet til en lidt for lav pris kan det stamme fra beskrevne
hændelse.
Desuden har tyvene fjernet nogle MC låse, hvad de så end skal med dem.
Tyv tror åbenbart at hver mand stjæler

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : GRISEN

Dato : 15-03-06 09:21

Hej Steen,

Så vidt jeg forstod var det væsentligt flere hjelme.... nok til
alle mand i et par klubber.
Det kan vi jo lige tjekke i aften.

*
Jan

Fra : Pizzabager

Dato : 15-03-06 14:43

> [...]
> hændelse.
> Desuden har tyvene fjernet nogle MC låse, hvad de så end skal med dem.

Bare de ikke har nakket nogen af de MC'er de har til opbevaring, min står
deroppe..

Kasper

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-03-06 15:37

On Wed, 15 Mar 2006 14:43:10 +0100, "Pizzabager"
<Ingenmail@adresse.dk> wrote:

Hej Kasper.

>Bare de ikke har nakket nogen af de MC'er de har til opbevaring, min står
>deroppe..

Alle MC'er er urørte.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Rikke

Dato : 15-03-06 18:30

Det er da rart at vide at der ikke er snuppet nogle mc'er....Det ville
fandme være surt, nu hvor vi har venter hele vinteren på foråret....Så vi
kan komme på vejen igen....
Vi er nogen stykker som vores mc til opbevaring der lidt endnu )

Mvh
RIkke

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-03-06 20:01

On Wed, 15 Mar 2006 18:30:02 +0100, "Rikke" <ingen@mail.dk> wrote:

Hej Rikke.

> [...]
>kan komme på vejen igen....
>Vi er nogen stykker som vores mc til opbevaring der lidt endnu )

Det er kun butikken det er gået ud over.
Og så var det forresten ikke 15 hjelme men 60 af slagsen

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-03-06 21:50

Steen Gruby wrote:

> Tyv tror åbenbart at hver mand stjæler

Ej...lige omvendt da: Hver mand tror tyv stjæler.
(-:

--
Mvh Henrik.