Golf II 1,6 fra 87'
Fra : Patrick

Dato : 13-03-06 16:39

Hey alle.

Nogen der har erfaring med golf fra 87'??
Er det normalt, at den sluger en liter olie på ca 500km?
Hvad vil du/i tro tophastigheden er for sådan en gammel bil? :)

På forhånd tak.

Mvh
Patrick, KBH

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-03-06 16:46

Patrick skrev:

> Er det normalt, at den sluger en liter olie på ca 500km?

Nej!

Er den utæt eller brænder den det af? (blå røg)

> Hvad vil du/i tro tophastigheden er for sådan en gammel bil? :)

Hvis olieforbruget skyldes slidtage vil jeg gætte på 140 km/t
Hans
*Camplet til salg*
http://kortlink.dk/2gyd

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-06 17:06

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har erfaring med golf fra 87'??

Njah ...

> Er det normalt, at den sluger en liter olie på ca 500km?

Næh ...

> Hvad vil du/i tro tophastigheden er for sådan en gammel bil? :)

75 HK - lidt over 160.

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas

Dato : 13-03-06 17:19

"Patrick" <svar@igruppen.dk> wrote in message
> Hey alle.
>

> Hvad vil du/i tro tophastigheden er for sådan en gammel bil? :)

167 km/t ifølge biltorvet.dk og 13 sekunder fra 0-100

mvh

Thomas

Fra : N/A

Dato : 13-03-06 20:26

Fra : Ivar

Dato : 13-03-06 20:26

Hans Paulin (6310) skrev:

> Ud over Møns Klint?

Jo, jo, men pas på med det
En Golf II er mindre sikker end gammel boble i frontalt sammenstød.

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/
Ny version!

Fra : BJ

Dato : 13-03-06 20:29

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En Golf II er mindre sikker end gammel boble i frontalt sammenstød.

Bilers sikkerhed er som fast arbejde.

Man er overbevist om man har det, lige indtil det forsvinder.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~