Undskyld hvis jeg har spurgt før: Hvilken ~
Fra : Thomas

Dato : 12-03-06 21:15

Hej NG

Hvad er det for en bil Bruce, i Bruce den almægtige, nu her på tv2, kører
rundt i, da han endelig kommer på "toppen".... er det en computerskabt
eller en ægte ?

og inden nogen føler sig fristet til at svare, nej det er ikke hans Datsun
z240 jeg tænker på

Mvh

Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-06 21:19

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en bil Bruce, i Bruce den almægtige, nu her på tv2, kører
> rundt i, da han endelig kommer på "toppen".... er det en computerskabt
> eller en ægte ?

Saleen S7 - den har iøvrigt lige været til salg på Ebay...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 12-03-06 22:09

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Saleen S7 - den har iøvrigt lige været til salg på Ebay...
Hvor meget kunne man være bekendt at forlange for så'n én... Jeg kan
forestille mig at den er en anelse dyrere end gennemsnittet

Fra : Kim Persson

Dato : 12-03-06 22:26

"-= JF =- priv" <o@o.o> wrote in message
> "Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget kunne man være bekendt at forlange for så'n én... Jeg kan
> forestille mig at den er en anelse dyrere end gennemsnittet
kopiret fra mobile
EUR 465.000
MwSt. ausweisbar
Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 1.700 km
460 kW (625 PS), Benzin, Schaltgetriebe,
EZ: 01/03,
silver, 2/3 Türen

Besonderheiten:
ABS, Lederausstattung

Fra : Thomas J.

Dato : 12-03-06 22:34

Den Sun, 12 Mar 2006 22:08:36 +0100 sendte "-= JF =- priv" <o@o.o>
følgende røgsignaler:

>"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

>Hvor meget kunne man være bekendt at forlange for så'n én... Jeg kan
>forestille mig at den er en anelse dyrere end gennemsnittet

Mon ikke at den ligger i omegnen af 500.000 $ ?

Jeg ville hellere have en Bentley Continental GT aut......

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04