Begynder cykel Breva 750
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 18:12

Fruen har set sig varm på motorcykellivet og har forelsket sig i en Moto
Guzzi Breva 750. Fysisk passer den fint til hende, men hvordan er den som
begynder cykel? Og er der andet man bør tage ind i sine overvejelser omkring
køb af en Breva 750?

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-03-06 18:38

Bongo wrote:
> [...]
> begynder cykel? Og er der andet man bør tage ind i sine overvejelser omkring

Jeg har haft fornøjelsen af at prøvekøre sådan en.. Det er nok noget af
det nemmeste og mest omgængelige, jeg nogensinde har kørt på. Det er en
ren fornøjelse! Den er oplagt som begyndermotorcykel.

--
Ole Hansen

Fra : Morten D J

Dato : 11-03-06 20:02

Hej.

Kan godt forstå din frue. Den har charme og karisma
Hvis prisen kontra ydelse er uden betydning...... - go for it, den er super
fed

Venligst

--
MCén: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6062