Alarm - Legos 2
Fra : KS

Dato : 11-03-06 13:20

Hej

Er der nogen der ligger inde med en manual på engelsk til Legos 2 ? Skal
igang med monteringen på min Hornet, men ikke helt hensigtsmæssigt uden
instruktion for mit vedkomne :)) - har aldrig monteret en alarm før...såe...

/Ken
Hornet '04

Fra : Thomas

Dato : 11-03-06 14:14

"KS" <ken_S123@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igang med monteringen på min Hornet, men ikke helt hensigtsmæssigt uden
> instruktion for mit vedkomne :)) - har aldrig monteret en alarm

http://www.abacuscaralarms.co.uk/Templates/Legos-Installation.pdf

God fornøjelse.

/Thomas

Fra : IJ

Dato : 11-03-06 14:21

> [...]
> igang med monteringen på min Hornet, men ikke helt hensigtsmæssigt uden
> instruktion for mit vedkomne :)) - har aldrig monteret en alarm

Her er en på tysk. Hvis du ikke dur til det, kan du evt oversætte den på
babelfish.
http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10034976.pdf

Ib

Fra : KS

Dato : 11-03-06 17:20

TAKTAK :))

til en orientering så har jeg lige kigget på det og der er vist ikke rigtig
nogen ben i monteringen. Det stort set plus og minus, slut færdig.

Ken
Hornet '04