Så VIL man have kørekort :-)
Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-03-06 22:37

Sad og pev over kulden idag, godt pakket ind og havde præcist startet
"knallerten"
Og frøs allerede ved tanken om køreturen over broen og glæden ved noget
ordentligt tøj/udstyr til at klare blæsten og kulden, da jeg passerer en
stakkel på en Suzuki Gs500 skole cykel iført cowboy bukser og gummisko,
vindjakke og tynde handsker hakke sig gennem trafikken
GYS det var koldt her til aften, og den Sk... snefygning efter tunnellen var
IKKE rar

Pas på derude, jer der er igang allerede

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 05:48

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in

> [...]
> GYS det var koldt her til aften, og den Sk... snefygning efter
> tunnellen var IKKE rar
>
> Pas på derude, jer der er igang allerede

fårk det må have været koldt !! Jeg er også lige startet, men har dog
udstyret, undtaget at par rigtige vinterhansker !

Fra : Anders Majland

Dato : 10-03-06 08:28

> og den Sk... snefygning efter

Ja uha - den overraskede også mig i aftes. På landevejen med en hastighed
omkring klippegrænsen kommer jeg lige over en bakketop som jeg ved
fortsætter i et udramatisk venstresving - bortset fra at vejen i aftes altså
havde skiftet farve og driven var nåët helt på tværs af vejen. Så er det man
trækker koplinge og holder vejret .... Derefter var det flere steder hvor
det var lidt sne, incl på E45 men der var jeg blevet vækket ...

Hvad mener du med allerede ? Vi er nogen der er uden for pædagoisk
rækkevidde og har kørt hele vinteren - og de fleste andre har jo haft en
dækkende forsikring i mere end en uge nu

> fårk det må have været koldt !! Jeg er også lige startet, men har dog
> udstyret, undtaget at par rigtige vinterhansker !

I sådan en påklædning kan man ikke koncentrere sig om at lære at køre mc -
jeg vil mene at det er decideret uforsvarligt af kørelæreren !

Da jeg købte yamaha'en kørte jeg fra kbh til odden iført lærredsbukser, alm
vindjakke, flade sko, strikhandsker og en crosshjelm (når man impulskøber en
mc tager man da ikke toget hjem). Det begyndte at sne ved holbæk så da jeg
nåede færgen var jeg temmeligt kold.

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 10-03-06 11:00

<SNIP>
> Hvad mener du med allerede ? Vi er nogen der er uden for pædagoisk
> rækkevidde og har kørt hele vinteren - og de fleste andre har jo haft en
> dækkende forsikring i mere end en uge nu

ja, nemlig ja !

<SNIP>
> [...]
> impulskøber en mc tager man da ikke toget hjem). Det begyndte at sne ved
> holbæk så da jeg nåede færgen var jeg temmeligt kold.

nok er vi viinger, men der er alligevel grænser. Jeg mener, så kan man vel
også impulskøbe noget ekstra tøj.

Simon Rasch

Fra : Anders Majland

Dato : 10-03-06 11:22

> nok er vi viinger, men der er alligevel grænser. Jeg mener, så kan man vel
> også impulskøbe noget ekstra tøj.

Købte privat og lånte da både en crosshjelm og et par strikhandsker
Vejret var fint i kbh men det blev godt nok en smule køligt da solen gik ned

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 14-03-06 00:14

> Købte privat og lånte da både en crosshjelm og et par strikhandsker
> Vejret var fint i kbh men det blev godt nok en smule køligt da solen gik
> ned

respekt !