CBR 1000F-M farvekode
Fra : Antimoses@gmail.com

Dato : 06-03-06 19:35

Hej gruppe

Jeg er i den elendige situation at jeg står og skal købe nogle
småstumper til min mc.
Problemet er at jeg ikke har farvekoden til den, så jeg tænkte om der
var nogen her i gruppen der ville kende koden udfra dette bilede :
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/personImg.asp?id=862&m=full&nr=2

Jeg er kommet frem til at det drejer sig om R109A eller R109B.
Modellen er en SC24 fra 1991

På forhånd tak

Fra : Keld rasmussen

Dato : 06-03-06 21:22

Bestil dele efter stelnr så løser det sig selv. Ellers burde farvecode stå
på stel under sæde. Keld. CBR. 1000.

Fra : Antimoses@gmail.com

Dato : 06-03-06 21:30

Ja, men når min forhandler hakker stelnummeret ind skal han vælge
mellem 109A og 109B.
...jeg har selvfølgelig ledt overalt efter det forkætrede mærkat med
koden på men det er der altså ikke nogen steder.

Fra : Richard

Dato : 06-03-06 23:42

Antimoses@gmail.com wrote:

> Ja, men når min forhandler hakker stelnummeret ind skal han vælge
> mellem 109A og 109B.

Hm, er det ikke blot samme farvetone - Passion red/ Passionsrot - blot i
forskellig laktype eller -system?

> ...jeg har selvfølgelig ledt overalt efter det forkætrede mærkat med
> koden på men det er der altså ikke nogen steder.

Forrest i fichen kan du se, hvor på cyklen mærkatet med farvekoden
sidder/sad og hvilke farvekoder, der gælder for din cykel ud fra
stelnummer mv.

En fiche bør man have IMHO - og til Honda er de ikke engang særlig dyre at
købe i original

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Antimoses@gmail.com

Dato : 07-03-06 02:11

Hej Richard

Nu har jeg så brugt lidt tid sammen med med min ven Google, og jeg
bliver nødt til at spørge : Hvad er "fichen" ?? ;)

Grunden til at man er nødt til at være rimeligt sikker på forskellen
mellem 109A og 109B er at skulle man nu få bestilt en kåbestump hjem
og man finder ud af at det ikke var 109A men 109B så fanger bordet.

Fra : Richard

Dato : 08-03-06 23:03

Antimoses@gmail.com wrote:
> Hej Richard

Hej Antimoses - Benjamin? - fik du den mail med farvekoder på de tyske
CBR1kF, jeg sendte til din gmail-sdresse forleden...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://www.dfmc.dk/richard_pade