Forskel mellem årgange
Fra : Søren

Dato : 06-03-06 16:33

Jeg vil gerne vide forskellen imellem de forskellige årgange på f.eks.
CBF600 og CBR1100XX men jeg har ikke rigtigt kunne finde nogen sites der
beskriver de forskelle og slet ikke nogen der har billeder af forskellen.
F.eks. kunne det være godt at se at baglyset eller kåben har ændret sig fra
sådan her til sådan her m.v.

F.eks. ved jeg at instrumentbræddet på CBR1100 har ændret sig fra 2005 til
2006 men jeg har svært ved at finde billeder af det?

Er der nogen sites der beskriver disse forskelle (gerne med de nye årgange).

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 06-03-06 17:34

"Søren" <soren@removethis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2006 men jeg har svært ved at finde billeder af det?
>
> Er der nogen sites der beskriver disse forskelle (gerne med de nye

Ang. CBR 1100 vil du sikkert kunne få hjælp her:
http://www.honda-blackbird.dk
Hilsen Matthias

Fra : Søren

Dato : 06-03-06 18:35

> Ang. CBR 1100 vil du sikkert kunne få hjælp her:
> http://www.honda-blackbird.dk

Der står da ikke så meget? Man kan ikke blive registreret på siden uden
medlemsbevis?

Fra : Armand

Dato : 07-03-06 18:36

Søren skrev:
> [...]
> F.eks. kunne det være godt at se at baglyset eller kåben har ændret sig fra

Hvordan har du det med det tyske?
MOTORRAD har hvert år en "Gebraucht-kauf spezial" og 1100XX er i 06'eren!

Nu jeg alligevel sidder her med den, så laver jeg lige et scan og sender
dig.
god læselyst!

--
Armand.