A love story....
Fra : BJ

Dato : 07-03-06 19:31

Møller, jeg kan helt tydelig se dig for siddende i indkørslen og ikke mindst
med trækvognen......:

http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : C. Caspersen

Dato : 07-03-06 20:25

> http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv

Viser jo helt klart enhver Peugeot-ejers tanker og liv.

- en bil, som alle er bedst tjent med som en firkantet skrotbunke.
- se hvor glad han er for bilen bagefter. Nu er han jo fri for alle sine
bekymringer, og han kan roligt have den stående ude i garagen, for der går
nok ikke ild i den nu.
- den kan heller ikke længere gå i stykker.

check iøvrigt

http://www.chrushmy307.co.uk

....han vil også gerne have en firkantet Peugeot....

/Caspersen

Fra : C. Caspersen

Dato : 07-03-06 20:27

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.chrushmy307.co.uk

Det retter vi så til http://www.crushmy307.co.uk

/Caspersen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-03-06 22:23

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in

> Møller, jeg kan helt tydelig se dig for siddende i indkørslen og ikke
> mindst med trækvognen......:
>
> http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv

OMFG *ROFL*

Av min mave... lol hvor grinern!!!

Hehe :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-03-06 13:37

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in

> OMFG *ROFL*
>
> Av min mave... lol hvor grinern!!!

Jeg kan slet ikke se det morsomme i det.

Hvad vejer så´en en klods?

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-03-06 14:34

> "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg kan slet ikke se det morsomme i det.
>
> Hvad vejer så´en en klods?

Ja, hvis der ikke er fjernet noget fra bilen, vejer den vel det samme som
før, den blev komprimeret (men det er det nok ikke meningen, vi skal tænke
videre over!)
Jeg ved da, at en tur til købmanden med 2 unger i trækvognen er hårdt, så
jeg tør slet ikke tænke på, hvordan den stakkels mand har det efter en tur
igennem Kbh.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-03-06 14:47

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Jeg kan slet ikke se det morsomme i det.
> Hvad vejer så´en en klods?

Nok til at det er nemmere at transportere den på en trækvogn end at bære
den rundt.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-03-06 15:07

> Nok til at det er nemmere at transportere den på en trækvogn end at bære
> den rundt.

Jamen ....... så _er_ de jo overflødige, de der brummier ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : BJ

Dato : 08-03-06 15:34

KLIP

> Jamen ....... så _er_ de jo overflødige, de der brummier ;)

Hans trækvogn holder da nemt til vægten af klodsen og han ser både lykkelig
og ret ubesværet ud på hans vandring..:)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-03-06 18:12

> Jamen ....... så _er_ de jo overflødige, de der brummier ;)

De kommer ind der hvor der skal transporteres flere af gangen.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-03-06 15:35

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg kan slet ikke se det morsomme i det.
>
> Hvad vejer så´en en klods?

Åbenbart ikke ret meget, den "stejler" da lige engang, da han sætter igang
efter besøget hos den Gyldne Måge

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hanne

Dato : 07-03-06 22:35

BJ skrev:
> Møller, jeg kan helt tydelig se dig for siddende i indkørslen og ikke mindst
> med trækvognen......:
>
> http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv

Genial. har lige set den på pc'en og nu er den ski på tv2 LoL .. jeg
tror jeg ser for meget tv =)

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-06 23:30

> Møller, jeg kan helt tydelig se dig for siddende i indkørslen og ikke
> mindst med trækvognen......:
>
> http://forhandler.peugeot.dk/bileniditliv

Rent faktisk skal der lyde en STOR tak til Pøsjø, for at lave en sød og sjov
reklame, som ikke er lige så dødsyg som de øvrige bil-rekvalmer. Og så
afspejlder den jo ganske fint, hvordan flere af os, har det med vores køre
automobiler.... )

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-03-06 10:52