Gulplade
Fra : BS

Dato : 07-03-06 19:19

Hejsa

Er det noget med at man kan få sin arbejdsplads til at udfylde en seddel der
gør at man får en lavere misundelses afgift grundet firma mæssig brug ?

Jeg bruger nemlig ofte min bil på gule plader til vare til kunder ?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 07-03-06 22:08

"BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør at man får en lavere misundelses afgift grundet firma mæssig brug ?
>
> Jeg bruger nemlig ofte min bil på gule plader til vare til kunder ?

Det skal være skrevet at du i din ansættelse lægger bil til mod betaling,
men det bliver du nok ikke afkrævet nogensinde. Ændringen får du lavet på
motorkontoret, og afgiften halveres.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen