Defa skal dø!
Fra : Jesper Bach

Dato : 06-03-06 15:37

Eller rettere, Defa er vist allerede død.

Jeg har en eftermonteret Defa i min gamle W123. Den har altid haft en
noget irrationel opførsel, både i stærk varme og i kulde. Men nu er
den helt holdt op med at virke, bortset fra, når jeg har haft ladet
på batteriet her i vinterkulden. Så vil den, 1-2 gange, nægte at
starte bilen og må så nød-startes (den ubehjælpeige sekvens med
tænding af-på og kode etc.). Underligt nok ikke lige efter
genopladning, men 1-2 dage efter. Altid samme mønster.

Anyways, skal jeg have en nyt modul. Modellen hedder ALARM 823X
DK-SPESIAL (Norsk til benet!). Nogen der ved hvad sådan en koster og
hvor den kan fås eller om den kan repareres eller blot erstattes med
en nyere model på samme kabling ?

Jesper,
2300Kbh. S

Fra : Møller

[...]