Endelig kom den hjem
Fra : OZ7PUS

Dato : 05-03-06 06:38

Ja for 4 mdr. siden sprang jeg kæden på Classicen midt inde i Kolding by

Nå ja det var jo ikke værre som at jeg trillede den ned til Kolding mini
motor hvor den i sin tid var blevet købt aff en kammerat fra ny så de
burde jo kende maskinen

Det skulle jo altså tage dem 4 mdr. at få den lavet til trods for at jeg
blev lovet at jeg kunne hente den om et par dage.

Nu er det sådan at jeg skal have lavet lidt mere på den bla. cylinder
skift og generelt eftersyn

Kan i anbefale nogen MC/knallert værksteder omkring Billund Brande Herning
Skal lige siges at det er ikke en "ægte" MC men en wannabee 45er Aprillia
Classic 50
Delene der skla skiftes kan jeg selv fremskaffe så det skal bare været et
værksted der har forstand på at skrue i 2 hjulere

på forhånd tak

OZ3BTO