En lille video indtil foråret kommer
Fra : Bjørn S

Dato : 01-03-06 21:14

Til at blive småsvimmel af;
http://video.google.com/videoplay?docid=4767438357370394926

--
/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 01-03-06 23:02

> Til at blive småsvimmel af;
> http://video.google.com/videoplay?docid=4767438357370394926

Åh, ja! Har set dem i virkeligheden. Der er race på når de er 3 + en
babe inden i kuglen!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-06 18:25

> Åh, ja! Har set dem i virkeligheden. Der er race på når de er 3 + en
> babe inden i kuglen!
>
> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!
>
> Mener absolut at da jeg var inde og se dem sidste år i cirkus var de til
sidst 5 inde i kuplen hvorefter den (kuplen) delte sig på midten så der var
en 60-70 cm imellem de 2 halvdele og så kørte den ene rundt oppe i den
øverste og de 4 andre i den nederste del DET VAR FOR VILDT AT SE

Brian jensen

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-03-06 23:26

On Wed, 01 Mar 2006 21:13:44 +0100, Bjørn S <bjosko@Xyahoo.com> wrote:

Hej Bjørn.

>Til at blive småsvimmel af;
>http://video.google.com/videoplay?docid=4767438357370394926

Jeg så dem i cirkus for en del år siden.
Det var en oplevelse af de helt specielle.
Sidste del hvor de har "øjeguf" med i midten var overbevisende.
Mit barnebarn Adam (5 år), der for i øvrigt snakker ad helvede til
(gad vide hvor han har det fra?), klappede totalt i
Løver, klovne, elefanter mm kunne ikke stoppe talestrømmen, men
ekvilibristerne i kuglen ku'
Og mig? - Jeg er stadig fuld af beundring for det nummer.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Anders Majland

Dato : 02-03-06 11:54

> [...]
> ekvilibristerne i kuglen ku'
> Og mig? - Jeg er stadig fuld af beundring for det nummer.

Jeg husker som knæk at se en "dødsdrome" på et kræmmermarked, hvor man som
publikum stod på toppen og kiggede ned. Hele trækonstruktionen rystede
gevaldigt når de kørte rundt .... Kuglen er jo lidt af en videreudvikling og
der er godt nok crowded med 3 kørere i sådan en

Fra : SB

Dato : 02-03-06 00:08

"Bjørn S" <bjosko@Xyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Til at blive småsvimmel af;