Forhandler oversigt ud fra postnummer?
Fra : Søren

Dato : 27-02-06 00:33

Jeg bor i 2700 Brønshøj og vil gerne finde en god Honda forhandler, som
ligger tæt på mig. Er der nogen der kan anbefale én eller flere? Jeg har en
gang set en side, der anmelder forhandlere og hvor forhandleren kan komme
med sin kommentar, men jeg kan ikke huske hvor den var henne?

Fra : MKS - 74

Dato : 27-02-06 00:49

Her er en oversigt :http://www.honda-mc.dk/Default.aspx?ID=4

>Er der nogen der kan anbefale én eller flere?

Anbefale, tjah-tjoh-nøh, den er svær, men MC-Hjørnet er måske ikke
lige sagen .

http://www.dmcn.dk/

--
-Michael