Billeder fra Tappehallerne
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 00:05

http://www.bmwmc.dk/images/Tappehallerne/indeks.htm

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 26-02-06 03:59

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
news:er5Mf.8780$%02.1826@news.get2net.dk...
> http://www.bmwmc.dk/images/Tappehallerne/indeks.htm
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK
>
> --
> =================
> www.welles.dk
> www.bmwmc.dk
> www.furnituretiger.dk
> =================

Jeg fornemmer en eller anden form for BMW indoktrinering i dine billeder som
vi skal underlægges

Hvorom alting er; tak for kigget.

Mvh,

Allan
Aprilia SL1000

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 10:29

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

-klip-

> Jeg fornemmer en eller anden form for BMW indoktrinering i dine billeder
> [...]

Arh, pladder!!! Bare fordi man kan lide tyske motorcykler??? ;oD
Jamen velbekomme.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Hekto

Dato : 26-02-06 10:44

> Jeg fornemmer en eller anden form for BMW indoktrinering i dine
> billeder som vi skal underlægges

*LOL* Ja! - der er jo ikke en eneste italiensk på billederne!!!!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 11:31

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> [...]
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Såh!? Kig nærmere efter, du!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 11:41

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message

> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> Såh!? Kig nærmere efter, du!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

....og jeg tilføjer: Fra billede 74 frem til billede 86.
Jeg prøver at finde et ordentligt html-galleri-dimse-noget, der kan give en
ordentlig størrelse billeder i stedet for det der småfnidder...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Hekto

Dato : 26-02-06 12:41

> Såh!? Kig nærmere efter, du!

Det er GAS! - du ka' ta' det!

Der er nogle fine billeder af verdens mest ukomfortable Duc' med en
MEGET autentisk 60'er kørstilling!

Galleri: Pranas.net ... ikke særlig avanceret men nem at bruge.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 12:50

> [...]
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Gu' ka' jeg så - jeg skal bare lige være helt vågen først!

Takker.

Okay, takker for tippet, men har vist fået ACDSee til at makke ret, så man
også kan se billederne i fuld størrelse.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Richard

Dato : 26-02-06 13:20

Aragorn Elessar wrote:

> http://www.bmwmc.dk/images/Tappehallerne/indeks.htm

Hvad, har du flyttet dem, eller tålte de alligevel ikke dagens lys

The requested URL /images/Tappehallerne/indeks.htm was not found on this
server.

???

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-02-06 13:49

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message

> Hvad, har du flyttet dem, eller tålte de alligevel ikke dagens lys
>
> The requested URL /images/Tappehallerne/indeks.htm was not found on this
> [...]

Næh, jeg slettede det gamle galleri og smed et nyt op, hvor man rent faktisk
kan SE billederne!
Og nu må du have mig undskyldt, der skal ud og trilles mens solen er fremme.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 27-02-06 19:27

Aragorn Elessar <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:

> http://www.bmwmc.dk/images/Tappehallerne/indeks.htm
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Mange tak for Bimse billederne Super! Nu glæder jeg mig endnu mere
til at komme ud at rulle på RT'en...

/Anna

--
BMW R1150RT