cb250 fra 83 eller dt 175 fra 1996 til før~
Fra : stephangam@yahoo.dk

Dato : 24-02-06 10:20

Hej gruppe,

jeg ville lige høre Jeres mening: Hvad skal jeg købe som
førstegangskøber:

En totakts dt 175 fra 1996, der er gået 15k og har været stillet væk
i flere år, Der skal laves et par småting og så skal den synes og
have plader på.

eller en firetakts cb 250 rs, der skulle være meget benzinøkonomisk
og have flere heste. Til gengæld er den fra 1983 og er gået godt 50k.
Skal ikke synes. Er den for gammel og for besværlig?

Økonomi er vigtigt, da jeg skal betale en høj forsikring, og da jeg
er studerende.

Mange hilsener, Esteban

Fra : Begbie

Dato : 24-02-06 12:26

Hvis det var mig, så ville jeg nok vælge DT'en.

Det er klart at ingen af cyklerne egner sig til turen sydpå, men
to-taktere kan nu være meget sjove.

Jeg ville nok holde mig en cykel med 23 år på banen, men det nu
personlig sag.

Husk at forsikre hos GF!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-02-06 16:45

Tror at en Dt er noget nær det kedeligste Mc man kan komme over !!
Har selv haft en Cb250 Rs engang og den var ganske udemærket, og utroligt
billigt bekendtskab.

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 25-02-06 00:31

Eg Egemarke wrote:
> Tror at en Dt er noget nær det kedeligste Mc man kan komme over !!

Ja, det kan jeg godt give dig ret i

Jeg startede selv på en DT 175, der er godt nok ikke meget power i den,
den trak en lille smule bedre bundtræk end min knallert på det
tidspunkt, men det var så også det! :-|

--
Venlig hilsen
Kenneth Østrup