Special MC Aalborg
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-06 10:30

Nogen der rent faktisk har været i deres nye butik?
Jeg mangler lidt småting, men kunne ikke finde den i fredags. Så er
der nogen der ved hvor på Kaolinvej den ligger og om der er åbent?

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 20-02-06 11:48

Mikkel Christensen wrote:

> Nogen der rent faktisk har været i deres nye butik?
> Jeg mangler lidt småting, men kunne ikke finde den i fredags. Så er
> der nogen der ved hvor på Kaolinvej den ligger og om der er åbent?

hvis du kører ud af østeralé i aalborg, den fra hotel hvide hus og mod
motorvejen, så skal du køre fra lige inden tunellen, altså op mod teknisk
skole, og lige når du er kørt på afkørselsrampen drejer du til venstre ned
mod havnen, når du kommer forbi kokkeskolen skal du til højre af
mineralvej mener jeg den hedder og en af vejene på venstre hånd sku det
ligge ned af... så vidt jeg husker...

Mvh.
Mikael Jørgensen.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-06 12:43

mikjo@websigners.dk (Mikael Jørgensen) writes:

> [...]
> højre af mineralvej mener jeg den hedder og en af vejene på venstre
> hånd sku det ligge ned af... så vidt jeg husker...

Det er såmænd ganske rigtigt der Kaolinvej ligger, men det var mere
et spørgsmål om hvor på den forholdsvis korte vej det er. Jeg kunne
ikke se nogen skilte eller noget, så derfor kunne det være at de ikke
har åbent endnu.

Fra : Ole Hansen

Dato : 20-02-06 12:47

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
> et spørgsmål om hvor på den forholdsvis korte vej det er. Jeg kunne
> ikke se nogen skilte eller noget, så derfor kunne det være at de ikke

Det er helt nede i bunden.. Jeg var forbi i sidste uge, og der var godt
nok et skilt.. Men det er vist mere byggeplads end forretning for
tiden.. Jeg fandt i hvert fald intet, der indikerede, at der var åbent..
:-/

--
Ole Hansen

Fra : Special Motorcykler

Dato : 20-02-06 13:05

Hej

Vi ligger helt nede i bunden af Kaolinvej nr.12
Indenfor hegnet-til højre-første dør på v. hånd.
Og ja det ligner/er en byggeplads, men vi forsøger at hjælpe alle, så ring
eller kig ind.
Brug evt. 98128380(TDC har kludret rigtigt alvorligt)

Mvh.Jan fra Special Mc

--
Special Motorcykler
Kaolinvej 12

Fra : flemsus

Dato : 20-02-06 16:26

Special Motorcykler wrote:
> [...]
> ring eller kig ind.
> Brug evt. 98128380(TDC har kludret rigtigt alvorligt)

Ja få lige det bragt i orden! Nu har jeg lært 98-127110 udenad Så det
bliver en OMMER.

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-06 13:11

Ole Hansen <moped@get2net.dk> writes:

> [...]
> godt nok et skilt.. Men det er vist mere byggeplads end forretning for
> tiden.. Jeg fandt i hvert fald intet, der indikerede, at der var

OK, så er det stadig en byggeplads. Jeg lurede godtnok på om det var
der. Nå, de får lige en uge mere - men så kan jeg heller ikke vente
længere :)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 22-02-06 21:12

Mikkel Christensen wrote:
> Nogen der rent faktisk har været i deres nye butik?
> Jeg mangler lidt småting, men kunne ikke finde den i fredags. Så er
> der nogen der ved hvor på Kaolinvej den ligger og om der er åbent?

Ja nu er der

Jeg var lige forbi, i min evindelige søgen efter denne forbistrede 24mm
umbrako fætter (fra anden tråd).
Det bliver lækkert, fik en lille rundvisning og en sludder med Jan.

Håndværkerne har (som sædvanligt??) ikke overholdt aftaler, så der er
lidt byggerodet, men det ser ud til at gå lystigt fram, og de vil gerne
hjælpe det bedste det nu er muligt givet at de er i "flytterod"

Den ligger helt for enden af vejen, og der er da også et skilt der er
til at få øje på, på porten.

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet