Info omkring Moto Morini 400 Dart
Fra : Morten Nielsen

Dato : 19-02-06 22:50

Hej med jer,

Jeg er lidt lun på en Moto Morini 400 Dart (årgang 94, gået ca. 19.000 km).
Ville bare høre hvad en rimelig pris burde være, og hvordan det er med
reservedele...

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig -:)

Mvh

Morten

Fra : Hekto

Dato : 19-02-06 23:55

> [...]
> hvordan det er med reservedele...
>
> Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig -:)

Prisen afhænger jo af stand! (de er alle fra '94)
Ellers ses de fra ca. 20.000 til ca. 30.000 kr.-

Madsens Garage www.morini.dk

Er den pæn og ligger først o 20'erne - go for it! (og skift forskærmen
ud!)

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : JimR

Dato : 21-02-06 11:24

SNIP

> Er den pæn og ligger først o 20'erne - go for it! (og skift forskærmen
> ud!)
>
> --
> /Hekto

Haha, helt enig - og mal den rød så den ikke ligner en kummefryser.

Cyklen skulle være ganske god ellers

JimR

Fra : JimR

Dato : 21-02-06 11:26

sådan:
http://www.forum-auto.com/uploads/200412/ndj_1102170979_motomorini_dart400_94_bikepics_077263.jpg

JimR

Fra : Armand

Dato : 21-02-06 20:54

Ib Jakobsen skrev:
JimR skrev:

> sådan:
<http://www.forum-auto.com/uploads/200412/ndj_1102170979_motomorini_dart400_94_bikepics_077263.jpg

- - - - Og risikér at blive fnyst over af Paso-ejere istedet for
medarbejderne ved Vestfrost (af to onder, må ......)

Men hvad er det for entreprenør-hjul der sidder på'en?
Der er godtnok løbet meget vand i åen siden

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 21-02-06 21:08

On Tue, 21 Feb 2006 19:53:46 +0000 (UTC), armand@mc-chaufforerne.dk
(Armand) wrote:

Hej.

>- - - - Og risikér at blive fnyst over af Paso-ejere istedet for
>medarbejderne ved Vestfrost (af to onder, må ......)

En eller anden på fabrikken har helt sikkert set en Paso.
Nå hva' pokker - Der er jo ikke noget forkert i at kopiere det
perfekte vel ?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 21-02-06 21:32

> En eller anden på fabrikken har helt sikkert set en Paso.
> Nå hva' pokker - Der er jo ikke noget forkert i at kopiere det
> perfekte vel ?

Tjaaaaa ... både Paso og Dart'en kommer jo fra samme designer på samme
fabrik .... Cagiva!

Paso'en har mig bekndt da ikke ligefrem ballerinasko på??? ... lige
bort set fra et der er 16"!