Søgning af læreplads, firmaer?
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 16-02-06 20:21

Hej

Jeg står og skal til at søge læreplads, som MC mekaniker.

Vil blive i Jylland eller på Fyn, men kender ikke rigtigt nogle
forretninger.

Jeg har været på krak.dk, men de siger jo ikke rigtigt noget om det er
en-mandsforetagender eller lignende.

Jeg har indtil videre tænkt mig at søge hos:

Steens MC
Carstens MC
KS - Motor i Vejle ville sikkert heller ikke være tosset.

Jeg er åben for forslag af steder :)

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 16-02-06 21:59

"Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Steens MC
> Carstens MC
> KS - Motor i Vejle ville sikkert heller ikke være tosset.

Der er en stor liste på www.dmcn.dk
og billederne på deres hjemmesider afslører nok om
det er en lille importør, eller en med værksted.

Thomas
RF 600 - Male male!

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 05:51

Lasse Nygaard <nugiz@compuclub.dk> wrote in news:43f4d09e$0$15793
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Steens MC
> Carstens MC
> KS - Motor i Vejle ville sikkert heller ikke være tosset.

teknisk skole burte ligge inde med en liste, over godkendte lærepladser
i dit område.

Fra : Anders Majland

Dato : 17-02-06 19:27

> Jeg har været på krak.dk, men de siger jo ikke rigtigt noget om det er
> en-mandsforetagender eller lignende.

Når du har fundet forhandleren på dmcn (og læst brugernes anmeldelser
prøv at slå ham op på krak. Der kan du få "basale" firmainformationer gratis
som antal ansatte.

Motorhjørnet Viborg:
http://www.krak.dk/grids/subpages/companyprofile.asp?Fane=Profil&KNR=557714&pub_id=KVWW&kunde=&FORENING=&landekode=&logning=KVWW,557714,firmaprofil,Fanefakta&query=&filter=%2bknr%3a557714&Tagning=1.3_Fir_Prof/Fa_Fakta

Carstens MC
http://www.krak.dk/grids/subpages/companyprofile.asp?Fane=Profil&KNR=1034175&pub_id=KVWW&kunde=&FORENING=&landekode=&logning=KVWW,1034175,firmaprofil,Fanefakta&query=&filter=%2bknr%3a1034175&Tagning=1.3_Fir_Prof/Fa_Fakta