Ventiljustering
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 20:50

Pres eller ej siden er opdateret med afsnit om "Shims Over Bucket".

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/valves

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr mest om VTR-F

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-06 23:16

On Mon, 13 Feb 2006 20:50:23 +0100, "Orla Pedersen"
<o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote:

Hej Orla.

>Pres eller ej siden er opdateret med afsnit om "Shims Over Bucket".
>
>http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/valves

Fornem beskrivelse.
Jeg hæfter mig ved den pinlige renlighed omkring de blotlagte dele.
Sådan!

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jacob

Dato : 14-02-06 13:16

Orla Pedersen skrev:

> Pres eller ej siden er opdateret med afsnit om "Shims Over Bucket".

Hej Orla,

Hvor er det flot - kanon.

VH Jacob
(Som godt kan se at vi nok skulle have brugt lidt mere tid på at tage
lidt skarpere fotos) - de lever jo ikke helt op til kvaliteten på
resten af den flotte side)

Fra : Jacob

Dato : 14-02-06 13:16

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 18:12

Jacob skrev i meddelelsen
<1139919387.826816.221620@f14g2000cwb.googlegroups.com>...
> [...]

>(Som godt kan se at vi nok skulle have brugt lidt mere tid på at tage
>lidt skarpere fotos) - de lever jo ikke helt op til kvaliteten på

Tak tak, der mangler stadig et afsnit om dit opslagsværk. De skarpe billeder
er et Olympus C2 oldsag med en fremragende optik _uden zoom_.

mvh
Orla

Fra : AP Skovsen

Dato : 15-02-06 18:36

> Tak tak, der mangler stadig et afsnit om dit opslagsværk. De skarpe billeder
> er et Olympus C2 oldsag med en fremragende optik _uden zoom_.

Makro-funktionen kan klart anbefales i sådanne tilfælde
Men jeg er helt enige - flot Orla!

--
/Skovsen
1998 GSX600F