Protest over afgifter på mc
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 11:10

Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!

http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Fra : Niels Munk

Dato : 12-02-06 11:38

Godt initiativ!

Et stk. underskrift er sendt afsted herfra.

/Niels Munk

Fra : AP Skovsen

Dato : 12-02-06 12:09

Niels Munk wrote:
> Godt initiativ!
>
> Et stk. underskrift er sendt afsted herfra.
> /Niels Munk

Endnu en herfra - nr. 89 - kom nu folkens!

--
/Skovsen
1998 GSX600F

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 12:21

Nr 96 herfra, ville skrive konen på også men så er det bare min der bliver
rettet, så det ser ud som om man kun kan skrive en på for hver pc.
eller............

--
Venlig hilsen
Bo Stange

www.dfmc.dk/?id=1020

":

Fra : Preben U Jensen

Dato : 12-02-06 12:16

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Yeps, godt initiativ.....
Spændende om det kan rokke ved noget, ihvertfald er underskriften afleveret!

Preben J.
www.pdcs.dk

Fra : Jansen

Dato : 12-02-06 12:33

S.G wrote:
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Naturligvis er den signeret og sendt

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 12-02-06 12:54

Jansen skrev:

> Naturligvis er den signeret og sendt

Helt ærligt, hvem vil ikke gerne skrive under på at noget skal være
billigere?

Fra : Jan A Jensen

Dato : 12-02-06 14:49

> Helt ærligt, hvem vil ikke gerne skrive under på at noget skal være
> billigere?

det går hurtigt op af.... min røg ind som nr. 210.

--
Jan A Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-02-06 15:05

Jan A Jensen wrote:

> det går hurtigt op af.... min røg ind som nr. 210.

217

--

Jørgen, Brøndby,
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Søren Rønnedal

Dato : 12-02-06 15:18

Futte & Co. <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev:

>217
>
>--
>
>Jørgen, Brøndby,
>Honda CB550F, den fine årgang 1975
>Victoria KR 26N Aero, en fornem 54
>http://dfmc.dk/?id=70

224 er det blevet til nu....

Søren

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-02-06 15:49

"Søren Rønnedal" <sroennedal@galnet.dk> wrote in message
> Futte & Co. <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev:
-klip-
> 224 er det blevet til nu....
>
> Søren

241...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 12-02-06 15:48

S.G wrote:
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

nr 240

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jens Gregersen

Dato : 12-02-06 19:15

...og så var der lige nr 298..

venlig hilsen
Jens

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 12-02-06 19:39

og 308

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Søren Jim

Dato : 12-02-06 20:15

Snip
Og Fra Belfast som ikke har nogen afgifter på MC
men nu flytter vi snart hjemad så rammer det osse lille mig
Søren Belfast (CBR1000F pris i handle herover 12-16 kg incl plader)

Fra : Johnni

Dato : 12-02-06 21:01

350

--

/Johnni
http://www.dfmc.dk/?id=604

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-06 21:28

365.

Hygge PD CBR1100t

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 12-02-06 22:09

380 - det går pænt stærkt ;)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT
Yamaha XJ 600, 1986

Fra : Per Larsen

Dato : 12-02-06 20:50

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Min var nr. 348
--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-06 06:06

"Per Larsen" <perFjerneS@FjerneSfamlarsen.dk> wrote in news:jlMHf.7520
$Cl2.136869@news000.worldonline.dk:

> "S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse

> Min var nr. 348

øhh vist nr 401 eller 407 !!

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 13-02-06 11:11

Min blev nr. 461!

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 13-02-06 15:32

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/
xxxxxxxx

Nr. 205

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-02-06 19:12

S.G wrote:
> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

pling 572.

--
vh
Torben

Fra : Allan

Dato : 13-02-06 21:09

> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Hermed underskrevet - 588 - en opfordring til alle webmastere, sæt et link
ind på hjemmesiden så flest muligt ser indsamlingen.

mvh
Allan - MCInternet.dk

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-02-06 00:10

Nr. 612

hilsen
Michael Thomsen
CBR600 - der venter på forår......

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-02-06 08:06

S.G skrev den 12 feb 2006 i

> Jeg faldt lige over denne her. Håber da det er seriøst!
>
> http://www.honda-cbr.dk/mcafgift/

Jeg fik 627 og 628 - ved ikke hvor alvorligt en underskriftsindsamling
bliver taget, når det er muligt at signere flere gange?

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : OldSmurf56

Dato : 14-02-06 09:10

# 641

/Jens

Fra : mas2dont

Dato : 15-02-06 00:42

793

BSV

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 01:20

"mas2dont" <mas2dont@hotmail.com> writes:

> 793

Så er det jo snart en hel procent af Danmarks motorcyklister
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-06 17:30

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "mas2dont" <mas2dont@hotmail.com> writes:

nr 970!!!!
Det er alt for få, hvis det skal rykke noget, så prøv at spark til nogle
flere.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Futte & Co.

Dato : 16-02-06 17:45

Flemming Disc wrote:
hvis det skal rykke noget, så prøv at spark til nogle
> flere.

Kun hvis de ligger ned

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975
Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-02-06 17:54

"Flemming Disc" <disctekniksnabeladiscteknik.dk> writes:

> nr 970!!!! Det er alt for få, hvis det skal rykke noget, så prøv at
> spark til nogle flere.

Uanset om der så var 10.000, så kan vi næppe bruge det til andet end
at trøste os selv med at vi ikke er alene. Troværdigheden i sådan en
indsamlig er nok desværre temmeligt begrænset :-/

Skulle det gøre en rigtig forskel skulle underskrifterne kunne
valideres på en eller anden måde.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-02-06 21:23

Flemming Disc skrev den 16 feb 2006 i

> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> nr 970!!!!
> Det er alt for få, hvis det skal rykke noget, så prøv at spark til nogle
> flere.

Bare tast nogen flere af dem :-/

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen