Goldwing får gas
Fra : Niels Pein

Dato : 11-02-06 17:12

Fra : peter

Dato : 11-02-06 22:26

Hvad er det for en lyd der kommer, når han lægger den ned i svingene? Den
skraber vel ikke imod eller noget?

Fra : Niels Pein

Dato : 11-02-06 23:07

"peter" skrev ...
> Hvad er det for en lyd der kommer, når han lægger den ned i svingene? Den
> skraber vel ikke imod eller noget?

Jo det vil jeg tro. Måske kameramanden også kører kører Goldwing

Det eftermonterede centralstøtteben på min TransAlp skraber ret nemt på når
jeg kører med passager.
Så hvis jeg skulle finde på at køre en god vej så friskt (med passager), så
ville det sige cirka ligesådan.

Mvh. Niels

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-02-06 22:45

On Sat, 11 Feb 2006 17:12:06 +0100, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

>Hej Niels.

Hvis ikke jeg havde set den film ville jeg have forsvoret at man kunne
behandle en "pølsevogn" på den måde.
Piloten er ikke helt kedelig - Han ser ud til at have helt styr på
hvad han foretager sig..
For mig ser det ud til at han ofte trækker fra sin forfølger, hvilket
aftvinger en vis form for beundring.
Jeg har ellers den opfattelse at Honda er bedst til det med "en
cylinder med kost"
Jeg har stor glæde af min her i vintermånederne )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo