Om afgifter biler kontra motorcykler
Fra : kc

Dato : 10-02-06 15:05

Så lige på jp hjemmeside.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3550068/

kc

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 10-02-06 16:29

Hej NG
Ja ,mærkeligt at mc folket i disse moderne tider stadig skal diskrimineres,
bare fordi man har lyst til lidt fluer og myg på tændererne.........

DET ER EN OM´MER...!

MVH
Rene´ Mikkelsen
www.dfmc.dk/?id=601

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-06 10:52

"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Ja ,mærkeligt at mc folket i disse moderne tider stadig skal
> diskrimineres, bare fordi man har lyst til lidt fluer og myg på

ka´pis.....eller noet......muhahaha

Fra : peter

Dato : 11-02-06 22:59

Kunne danske motorcyklister ikke skrive et brev til skatteministeren, og
gøre opmærksom på denne uretfærdighed?

Fra : Søren Dahl

Dato : 11-02-06 23:33

Jo, det var en rigtig godt idé.

Det er simpelthen alt alt for sindsygt, at det forholder sig sådan.
Helt ærlig - så er der da kun fordele ved at køre MC frem for bil også
for miljøet. Det er da fint nok at man kan køre flere i en bil og
dermed lave samkørsel - men jeg ser altså langt de fleste biler med
KUN EN person!

HØRTE DU DET HERR SKATTEMINISTER!!!!!!

NED MED DE AFGIFTER FOR OS MOTORCYKELISTER!!
NU!
ER DU MED!!!!

2 hjul - HALV PRIS - KAN DU FATTE DET!!!!

HMM, hjælper sikkert ingenting. :)

MVH Søren

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-02-06 23:50

Søren Dahl <soren.transalp@webspeed.dk> writes:

> NED MED DE AFGIFTER FOR OS MOTORCYKELISTER!!

Med tilbagevirkende kraft! I det mindste skal nedreguleringen ikke
bare starte fra nu af, men fra starten af så priserne daler
til det korrekte niveau øjeblikkeligt.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R