NSU Max restaurering cont - part 2.
Fra : Steen Gruby

Dato : 05-02-06 00:14

Hej.

Så er projektet skredet lidt fremad igen.
Hjulene, kædekit, kædekasse, samtlige kabler, værktøjskasser med nye
låse og bagbremsetræk er monteret.
Nu er manglerne til at overse:
Udstødningssysten, bageste fodhvilere, lygteindsats, baglygte,
håndtag, og en clips der holder centralstøttebenet låst når det er
oppe.
Baglygte og fodhvilere haves, så det skal blot monteres.
Hekto vandt en auktion på Ebay for mig, så jeg fik et spritnyt
speedometer med NSU emblem "und das ganze molevitten" for 90 Øvro
incl. fragt - Det er fa'me billigt.
Jørgen har doneret et originalt "NSU Weltmeister" tankdæksel, så den
er også hjemme - Tak Jørgen.
Billeder er lagt ud her: http://www.gruby.dk/foto's9.htm
De tre sidste

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Perminator

Dato : 05-02-06 00:51

> Så er projektet skredet lidt fremad igen.

Hej Steen
Det er blevet til et fantastisk flot projekt, som må vises al mulig respekt.
Som tidligere Max-ejer vækker det følelser og minder.
Jeg håber, at du en dag skriver, hvor man må få lov at se og lytte til det
endelige resultat!
vh
Perminator
CX500E

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-02-06 11:36

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> Så er projektet skredet lidt fremad igen.

Den er blevet fed! Den ligner jo efterhånden noget der lige er rullet
ud fra fabrikken.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-02-06 23:22

On 06 Feb 2006 11:36:20 +0100, Mikkel Christensen
<mikkel.christensen+news@gmail.com> wrote:

Hej Mikkel.

>Den er blevet fed! Den ligner jo efterhånden noget der lige er rullet
>ud fra fabrikken.

Mange tak - Det er netop mit mål .

--

Steen Gruby