Kender I dette firma?
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 13:22

Hej

Er der nogen der kender til denne hjemmeside nedenfor? Firma som hedder
Super-Moto? De virker ret useriøse, der er intet tlf nr. på deres danske
site, det finder man først når man benytter sig af den engelske site, de
også kører!
Jeg har prøvet at ringe til dem, maile dem, men telefonen går direkte på
telefonsvarer, og der er ingen reply fra mail. Er det bare en døgnflue
der ikke er blevet til noget? Priserne på deres tøj ser ellers
fornuftigt ud, hvis firmaet altså eksisterer!

Link til firmaets hjemmeside: http://www.super-moto.dk/index.htm

Den engelske site: http://www.super-moto.dk/english.htm

På forhånd tak

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : bem

Dato : 03-02-06 14:04

"Squish" <.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender til denne hjemmeside nedenfor? Firma som hedder
> Super-Moto? De virker ret useriøse,

I hvert fald er deres købsbetingelser direkte ulovlige. De kan ikke undslå
sig for at give 14 dages fuld returret ved fjernsalg.

/Bo

Fra : runes-mc.dk

Dato : 03-02-06 15:28

Havde bestilt nogle Motomaster flame bremseskiver hos dem.
De var i restordre i mange uger, men det var kun i de første par uger
at de svarede på mine mails. Derefter ingenting indtil de ringede til
mig sagde at nu var de der.

Der var det bare for sent og jeg havde købt nogle andre i mellemtiden,
da jeg troede de havde lukket.

Fra : Morten dahl

Dato : 03-02-06 15:44

"Squish" <.invalid> wrote in message
> [...]
> ikke er blevet til noget? Priserne på deres tøj ser ellers fornuftigt ud,

Firmaet ejes af Morten B Hansen. Dansk Superbike kører og tidl Dansk Mester
i SuperMotard.

Morten blev sidste år meget slemt skadet under forårs træningen i Val De
Vienne, og kommer aldrig ud at køre MC mere.

Morten har fået arbejde i fjernøsten, og flytter (er vist egentlig flyttet)
derud sammen med sine 2 børn. Derfor er firmaet også under afvikling.

Ved at et par af hans agenturer, heriblandt MotoMaster er blevet overtaget
af www.mconline.dk

-
Med Venlig Hilsen

Morten Dahl

Fra : Gasse

Dato : 04-02-06 15:11

> [...]
> flyttet)
> derud sammen med sine 2 børn. Derfor er firmaet også under afvikling.

fjernøsten... ??

er det der de beder til ARLAAAAAaaa ...

Fra : M. Hoey

Dato : 04-02-06 18:11

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afvikling.
>
> Ved at et par af hans agenturer, heriblandt MotoMaster er blevet overtaget

Æv, ærgeligt at han har lukket firmaet ned, jeg havde ellers lige set mig
varm på en Arlen Ness jakke og tilmed til en fornuftig pris Den lå ca.
1000 kr billigere end hos Arlen Ness butikken i Göteborg...... Og så skulle
man jo ikke bestille eller rejse uden for DK for at prøve/købe!
Nå, jeg må på jagt andet sted.......!

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976