Hvor køber man en plade metal?
Fra : Andreas

Dato : 03-02-06 09:44

Hej,
jeg står og skal lave et nummerplade-beslag der også skal holde blinklys,
men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

mvh Andreas

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 03-02-06 09:52

Andreas wrote:

> [...]
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

Ved din lokale mekaniker? De har vel sådan ting liggende... Ellers har
sanistål det sikkert :)

Mvh.
Mikael Jørgensen.

Fra : Dr.Enduro

Dato : 03-02-06 10:05

Måske Bauhaus, Silvan, Harald Nyborg? Ellers må du se efter en smed i
telefonbogen eller på kraks.dk.

--

Hilsen Jan

Fra : Bo Christensen

Dato : 03-02-06 10:20

> jeg står og skal lave et nummerplade-beslag der også skal holde blinklys,
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?
Plader er jo typisk 1*2 meter, så der er til et par forsøg,
I odense, og århus og sønderborg eksisterer der nogle medborgerhuse,
De har et smedeværksted, hvor du kan købe og lave den slags til en
billig penge. Mon ikke også andre større byer har noget lignende
mvh bo

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 10:44

> Hej,
> jeg står og skal lave et nummerplade-beslag der også skal holde blinklys,
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

SLå op i din tlfbog, og find den nærmeste smed/smedie de har det liggende,
så kan du få den mængde du skal bruge

Mvh
Morten

Fra : Jansen

Dato : 03-02-06 10:52

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

Prøv den lokale VVS smed, de har gerne plade liggende, og kan sikkert
skære/bukke som du ønsker

Hilsen
--
Ole Jansen
BMW K 100 RT

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-02-06 10:56

Andreas wrote:
> [...]
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

Svært at svare på når du ikke skriver område - det er ikke en typisk
E-handelsvare.. here goes :

Jeg fik en 1,5mm karosseriplade fra Mekonomen (dengang det stadig hed
Østergaard). Desværre er den 1*1m, så jeg har rigeligt. Du kan få
halvdelen for en slik hvis du henter den i Hillerød og skærer selv.

Nærmeste Bad og Energi eller Sanistaal er også gode bud. Skal det være
"ædelt" (messing, alu osv.) så tag til Metalcenteret på Ejby Industrivej
100 i Glostrup - de har store skærerester i f.eks. søvandsbestandigt alu
til kilopris.

--
vh
Torben

Fra : AW på ZRX

Dato : 03-02-06 15:34

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> wrote in message
> Hej,
> jeg står og skal lave et nummerplade-beslag der også skal holde blinklys,
> men hvor køber man en plade metal henne, når man ikke lige kender en smed?

Hvis det skal være alu, kan du få et stykke af mig. Bor på først på Amager.

Allan