Spændende fremtid vi kører i møde....
Fra : Thomas J.

Dato : 02-03-06 17:07

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3584654/

Der må staten sgu fjerne en del af registreringsafgiften, for at
fremme salgen af en så miljøvenlig potte......Lupo 3L, gå hjem !

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Leonard

Dato : 02-03-06 17:26

Thomas J. <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Der må staten sgu fjerne en del af registreringsafgiften, for at
>fremme salgen af en så miljøvenlig potte......Lupo 3L, gå hjem !

Tjah, den får vel samme rabat som andre 3L biler, mener det var ca.
35.000 jeg fik i rabat, da jeg købte Lupoen i 2000.

Versionen med den lille motor bør jo så få en højere rabat, men den er
der nok ingen der vil købe - nå, jo, netop derfor kunne jeg finde på
at skifte Lupoen ud med skildpaddeversionen

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Anders Majland

Dato : 02-03-06 20:47

> Versionen med den lille motor bør jo så få en højere rabat, men den er
> der nok ingen der vil købe - nå, jo, netop derfor kunne jeg finde på
> at skifte Lupoen ud med skildpaddeversionen

Dem der 2gange om dagen holder i kø på motorvejene omkring københavn vil nok
kunne klare sig med de 20hk ....

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-06 07:34

skrev i en meddelelse

> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3584654/
>
> Der må staten sgu fjerne en del af registreringsafgiften, for at
> fremme salgen af en så miljøvenlig potte......Lupo 3L, gå hjem !

Det har de ikke råd til. Hvis den nuv. policy skal holdes, bliver den pålagt
3* reg.afgift for at minimere salget ;).

Fra : Thomas J.

Dato : 03-03-06 11:05

Den Fri, 3 Mar 2006 07:34:29 +0100 sendte "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> følgende røgsignaler:

>Det har de ikke råd til. Hvis den nuv. policy skal holdes, bliver den pålagt
>3* reg.afgift for at minimere salget ;).

Ja, sådan bliver det vel....*suk*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : ejs@stofanet.dk

Dato : 03-03-06 12:43

Jeg ville aldrig köbe en så länge der körer biler rundt der vejer
op mod 8 gange så meget.

Med så lav en egenvägt vil man ved sammenstöd med en anden bil
opleve en meget kraftigere acceleration end ens kollisionspartner. Og
dermed også en meget öget risiko for at dö...

VH Esben

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-03-06 18:45

<ejs@stofanet.dk> skrev Med så lav en egenvägt vil man ved sammenstöd med en
anden bil
opleve en meget kraftigere acceleration end ens kollisionspartner. Og
dermed også en meget öget risiko for at dö...

Derudover vil et meget lavt køretøj oftere blive overset.
Så farligt er det, men det er også farligt tillokkende....

Jeg formoder der er brugt en del plast på badekarret. Det vil med megen stor
sandsynlighed give både støj og vibrationer. Jeg prøvekørte engang en
trehjulet 'plast'knallert af en bil. Det blev kun hen og vende, og selv da
var det en tur, jeg og mit forkrampede anus sent vil glemme.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen