Bliztebillede ved hastighedskontrol
Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-03-06 12:39

Hej

Er der nogen der ved om der tjekkes på billedet om føreren har sele på eller
ej? eller bliver bøden bare sendt ud pr automatik?

Per

Fra : Leonard

Dato : 02-03-06 14:04

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om der tjekkes på billedet om føreren har sele på eller
>ej? eller bliver bøden bare sendt ud pr automatik?

Læs svar på mange af spørgsmålene her:
http://www.politi.dk/da/servicemenu/faq/automatisk_trafikontrol_ATK/

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-03-06 17:17

mange tak for hjælpen

Per

Fra : Niels Pein

Dato : 02-03-06 21:41

"Leonard" skrev ...

> Læs svar på mange af spørgsmålene her:
> http://www.politi.dk/da/servicemenu/faq/automatisk_trafikontrol_ATK/

Hehe, jeg kan godt lide denne her:

"Er der mange, der ikke har nummerplade foran på bilen?"
"Nej, det er faktisk kun få biler, som mangler nummerpladen."

Ja det kan godt være. Men der er nu stadig mange der kører rundt uden
nummerplade foran.

Alle motorcykler.

--
Niels
Honda og Mitsubishi.

Fra : Anders Majland

Dato : 03-03-06 10:48

> Ja det kan godt være. Men der er nu stadig mange der kører rundt uden
> nummerplade foran.
>
> Alle motorcykler.

Ja og derfor kan motorcyklister ikke få lov at anvende brobizz over
storebælt - men retssikkerheden er "god nok" til fotofælderne hvor man blot
har et sort/hvidt billede af en chauffør med hjelm og en manuel aflæsning af
nummpladen fra en videooptagelse ....

/A - der dog kun har modtaget dyre fotos i bil - på mc er jeg kun blevet
taget med laser og vinket ind på gammeldags maner.