Biler i Bella - hvem skal mere med?? Skal ~
Fra : Henrik B.

Dato : 01-03-06 23:48

Blot en reminder til gruppens brugere. Har du ikke allerede skrevet dig på
listen, så kom ud af busken:
http://www.dkfritidbil.dk/moeder_traef/bella2006/bella2006tilmelding.asp

P.S.: Bjørn Spøgefugl kommer også - "Jeg kommer og kører fra Henrik B :) ".

*ROFL*

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Mogens...

Dato : 01-03-06 23:58

> Blot en reminder til gruppens brugere. Har du ikke allerede skrevet dig på
> listen, så kom ud af busken:

Der skal vel sættes noget mødeplan agtigt op?
(tid og sted).

Var der ikke noget med, at Jan W ville arrangere noget spisning?

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 02-03-06 00:08

On Wed, 01 Mar 2006 22:57:49 GMT, "Mogens..."
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>Var der ikke noget med, at Jan W ville arrangere noget spisning?

Åh-åh, tør vi godt det igen? :)

/Tommy

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-03-06 04:30

Tommy Eriksen <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev :

>Åh-åh, tør vi godt det igen? :)

Ja for dælen da - under rubrikken underholdning indgår punktet
100meter kast med lommeregner

(står da lige under "find din mobilbamse igen")
--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-03-06 07:16

> Var der ikke noget med, at Jan W ville arrangere noget spisning?

Jo, hvis der er opbakning foreslår jeg følgende:

Afslappet café i Kbh. hvor vi kan rykke nogle borde sammen, og hvor vi evt.
kunne få følgende at spise (eller hvad man nu har lyst til):

Café-okse-burger med råstegte kartofler.

Jeg har dog ikke bestilt bord endnu - hvis vi venter til måske en uge før,
ved vi nogenlunde, hvor mange, vi bliver.

(Hvis andre har bedre forslag er det bare om at komme frem med dem)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 02-03-06 18:33

Jan W Nielsen wrote:

> Jeg har dog ikke bestilt bord endnu - hvis vi venter til måske en uge før,
> ved vi nogenlunde, hvor mange, vi bliver.

Du skal vel også finde ud af, om du skal bestille til lørdag eller søndag.

mvh
Peter

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-03-06 19:45

> Du skal vel også finde ud af, om du skal bestille til lørdag eller søndag.

Lige netop - så lad os se på dén side af sagen i begyndelsen af den uge,
hvor udstillingen begynder.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 02-03-06 21:26

Jan W Nielsen wrote:

> Lige netop - så lad os se på dén side af sagen i begyndelsen af den uge,
> hvor udstillingen begynder.

.... med mindre selvfølgeligt at du som rigtig bilentusiast vil bruge
begge dage på arrangementet

mvh
eter