Hvad er det der er faldet af bilen?
Fra : henrik1234567890@gma~

Dato : 01-03-06 19:21

Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
Corolla fra 86.

I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-03-06 19:43

<henrik1234567890@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
Corolla fra 86.

I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Det er da en riskoger!

Iøvrigt tror jeg, du tænker på Piet Van Deurs, men jeg derudover må jeg nok
melde pas.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-03-06 19:43

> [...]
> Corolla fra 86.
>
> I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

Hvor stor er den?

Hilsen Mikkel

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-03-06 19:42

Forhåbentlig ikke noget der har siddet på din bil

Det var i øvrigt ikke Arnoldi, der spurgte "hvad er det" (måske dem der
købte hans billeder?) men jeg kan ikke lige komme på hvad ham der havde
programmet hed

Hilsen Kim
(som ikke kan genkende delen )

Fra : Bo Velschow

Dato : 01-03-06 20:02

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var i øvrigt ikke Arnoldi, der spurgte "hvad er det" (måske dem der
> købte hans billeder?) men jeg kan ikke lige komme på hvad ham der havde

Piet van Deurs?

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Lau

Dato : 02-03-06 08:54

Piet van Deurs - yep

Tid, sted og anvendelse?

Tja tiden må være efter 1. verdenskrig, sted formodentlig Hjarbæk fjord og
anvendelsen - der giver jeg op. Hvad er det rigtige svar?

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-06 19:47

henrik1234567890@gmail.com skrev :

>Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
>Corolla fra 86.

Ifald det er faldet fra bilen, skal du nok være glad ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Leo Jensen

Dato : 01-03-06 19:55

[...]

Den er ikke rusten/rustbeskyttet nok til at komme fra et 20 år gammelt
motorkøretøj. Det er noget fra en 1 år gammel 45-knallert, kuglegrill eller
noget andet jernvare fra Indonesien...

Leo

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-06 19:59

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev :

>Det er noget fra en 1 år gammel 45-knallert, kuglegrill eller
>noget andet jernvare fra Indonesien...

det er vist nærmere en "stør" eller en "givler"

Fra : Bagmanden

Dato : 01-03-06 20:01

jan@stevns.net wrote:

> det er vist nærmere en "stør" eller en "givler"

Sludder, det er en gyrostabilisator fra en UFO fra Andromeda
galaksen, det ka´ enhver da se!
--
F.B.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-03-06 20:07

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sludder, det er en gyrostabilisator fra en UFO fra Andromeda
> galaksen, det ka´ enhver da se!
> --
Du har drukket af potten. Alle ka' se det er en
quadrofoniskovertryks-modulator, som rigtig nok stammer fra en
indokinesisk-fejlleverance ;).

Fra : Thomas

Dato : 01-03-06 20:01

<jan@stevns.net> wrote in message

> det er vist nærmere en "stør" eller en "givler"

Hvad er en stør ;o')

Fra : Barfly.

Dato : 01-03-06 20:20

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> <jan@stevns.net> wrote in message

> Hvad er en stør ;o')

en fisk...

Fra : hanzen

Dato : 01-03-06 20:17

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <jan@stevns.net> wrote in message

> Hvad er en stør ;o')

Noget man putter op hvor der er mørkt på ham der spø'r
--
hilzen
hanzen

Fra : Brian

Dato : 01-03-06 20:44

hanzen wrote:

> Noget man putter op hvor der er mørkt på ham der spø'r

ROFL!

Kender I fornemmelsen med Cola ud af næsen - den har jeg lige haft

/Brian

Fra : Thomas

Dato : 01-03-06 20:47

"Brian" <ellers@tak.du> wrote in message

> ROFL!
>
> Kender I fornemmelsen med Cola ud af næsen - den har jeg lige haft

Ja det var det sjov vi gamle over 30 havde før der var noget der hed tv og
computere

Mvh

Thomas

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-03-06 00:05

jan@stevns.net skrev:
> det er vist nærmere en "stør" eller en "givler"

Eller opsamleren til kørnerprikkerne.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-03-06 20:01

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er ikke rusten/rustbeskyttet nok til at komme fra et 20 år gammelt
> motorkøretøj. Det er noget fra en 1 år gammel 45-knallert, kuglegrill

Det er da den ene bagaksel og bremsetromle, men det opdager han nok
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 20:15

[...]

--------------
En taburet til at sidde på når bilen skal malkes

--
Tom

Fra : Thomas J.

Dato : 02-03-06 08:52

Den Wed, 1 Mar 2006 20:15:26 +0100 sendte "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> følgende røgsignaler:

><henrik1234567890@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
>Corolla fra 86.
>
>I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

Du mener Piet Van (uden)Deurs ?

>http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg
>
>--------------
>En taburet til at sidde på når bilen skal malkes

Husk at vende den rigtigt...

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : [3630]Matrix

Dato : 01-03-06 21:58

I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Den dingenot din nabo lagde i din indkørsel, for at drive dig til vanvid...

Jeg fik lige pludselig en masse væmmelige ideer.. hehe

/Martin

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-03-06 21:58

henrik1234567890@gmail.com wrote:
> Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
> Corolla fra 86.
>
> I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"
>
> http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Den er ikke forkromet, så det kan ikke være en mellemgasfordeler...

Lars B

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-03-06 20:59

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> Den er ikke forkromet, så det kan ikke være en mellemgasfordeler...
>
> Lars B

Det er så en hydropneumatisk mellemgasfordeler da!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-03-06 23:18

<henrik1234567890@gmail.com> wrote in message
Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
Corolla fra 86.

I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Det er da en hydropneumatisk mellemgasfordeler! ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-03-06 23:29

[...]

Det er en hydrofoil blæselampe ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-03-06 08:15

henrik1234567890@gmail.com wrote:
> Jeg fandt dette i indkørslen, hvor der normalt holder en Toyota
> Corolla fra 86.
>
> I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

Her er hans skitse - noget er brækket af dit eksemplar :
http://www.per-arnoldi.dansk-kunst.dk/per_arnoldi_nr9.gif

> http://img220.imageshack.us/img220/4576/11313862ew.jpg

Åhædr - din nabo har glemt at spidse partisansømmene (hedder han Per?)

--
vh
Torben

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-03-06 12:16

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Corolla fra 86.
>
> I bedste Per Arnoldi stil spørg jeg nu: "Hvad er det?"

Det er da en hypogrenventil med højtryks-gnistfang og
kompressionsforstærker
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.