Afmontere Cobra startspærrer
Fra : Søren

Dato : 27-02-06 20:14

Hej

Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-02-06 20:18

"Søren" skriver:

> Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
> Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Følger installationsvejledningen baglæns.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 20:36

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
> Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Du skal kortslutte de ledninger som udgør "startspærren" (se i manualen,
derefter (eller forinden) kan du bare fjerne den fra stikket

--
Tom

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 27-02-06 21:53

Husk nu kun at gøre det på egen bil <blink blink>

Fra : Leif Neland

Dato : 27-02-06 22:10

> [...]
>
> Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
> Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Har du checkket hvad en ny fjernbetjening koster?

Leif

Fra : Søren

Dato : 27-02-06 22:21

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse

> Har du checkket hvad en ny fjernbetjening koster?
>
> Leif

Nej, jeg gider ikke have fjernbetjening mere. Batteriet skal skiftes hver
måned for at den virker.

Søren

Fra : Søren

Dato : 28-02-06 14:27

> [...]
>
> Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
> Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Nu har Dansk Autohjælp hentet øsen og kørt den på værksted...

Søren

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-02-06 21:16

> [...]

> Min Skoda Felicia 1.6 '96 er eftermonteret med en Cobra startspærrer.
> Fjernbetjeningen er kaput, hvordan afmonterer jeg startspærreren?

Gad godt vide hvor i landet, der nu en startspærre til salg?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene